Start a new topic
A

Anonymous

KASSA-ALENNUKSEN KUSTANNUSPAIKKA

14-10-2016 10:24 am posted by Anonymous

Voisiko ohjelma kirjata ostoreskontran maksujen kassa-alennuksen automaattisesti samalle kustannuspaikalle kuin lasku. Jos on käytetty useampaa kustannuspaikkaa (mikä on ehkä harvinaista) voisi sen jakaa jaettujen kustannuspaikkojen suhteessa.

J

Jani Korhola

07-02-2018 9:39 am posted by Jani Korhola

Hei Tuula,

Arkistoin idean sillä se on ollut pitkään avoinna ilman suurempaa kannatusta. Voimme huomioida tämän kun teemme seuraavaksi isompia muutoksia ostolaskuun liittyen, mutta tällaisia muutoksia ei ole tiedossa ainakaan tämän vuoden aikana.

A

Anonymous

16-11-2018 11:53 am posted by Anonymous

Hei,

Olen toivonut useampaan kertaan samanlaista automaattista kustannuspaikkakäsittelyä kassa-alennusten kirjausten yhteydessä, mutta näköjään Netvisor -käyttäjillä ei ole juurikaan kustannuspaikat ja kassa-alennukset käytössä. Manuaalikäsittely aiheuttaa aivan liikaa turhaa työtä ja täytyy sanoa, että potuttaa, kun käyttää muiden asiakkaiden kohdalla toista kirjanpito-ohjelmaa ja siinä tämä ei ole minkäänlainen ohjelma. Kyseinen ohjelma on myös Visman tuote, joten voisi ottaa hieman esimerkkiä...

A

Anonymous

17-08-2021 11:57 am posted by Anonymous

Onko tähän tiedossa korjausta jossain vaiheessa? Minulla ainakin tarvittaisiin useammalla asiakkaalla ja käytetään kyllä todella usein myös useampaa kustannuspaikkaa per lasku. Ilmeisesti kellään muulla Netvisor -käyttäjällä eivät ole käytössä ostolaskujen alennukset ja kustannuspaikat???

1 person likes this
A

Anne Tentke

25-08-2022 3:41 pm posted by Anne Tentke

Olen samaa mieltä, toiminnallisuus on todella tärkeä ja aiheuttaa tällä hetkellä paljon ylimääräistä työtä!! Täällä myös useammalla asiakkaalla ja usealle kustannuspaikalle! 

J

Jemina Palmroos

Visma

26-08-2022 10:26 am posted by Jemina Palmroos

Hei Anne! Kiitos palautteesta, vien tämän eteenpäin tuotekehityksellemme. 

Terveisin,

Jemina/Netvisor tuki

1 person likes this
Login or Signup to post a comment