05-02-2020 7:29 am posted by Anonymous (Updated 14-04-2022 by Mira Rönkä)
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo Liitetiedot (2016-versio) on uudempi ja sitä olisi suositeltava käyttää. Voisiko nuo nimetä jo uudelleen? Jos olisin uusi Netvisorin käyttäjä niin voisi äkkiseltään kuvitella, että tuo 2016 versio on vanha, mennäänhän jo 2020 vuotta. Vai onko enää syytä olla kahta eri liitetietoa, kun toista vaan voi käyttää ja jos virheellisesti klikkaan väärää niin ongelmissa ollaan.
31-03-2021 6:47 am posted by Anonymous
Toivottavasti @Aleksi Laine tähän tulee pikaisesti korjaus, voitko @Rane Olsen viedä asiaa eteenpäin? Olettaisin että Netvisoriin on tuon vuosi sitten laittamani kommentin jälkeenkin tullut uusia käyttäjiä joille asian on ihan yhtä hämäävä kuin nyt Aleksille.
14-04-2022 11:41 am posted by Mira Rönkä
MInulle tuo Liitetiedot -raportti jossa lukee (ennen vuotta 2016) on se vanha versio. Miten ihmeessä raportti on nimetty noin, jos sitä on tarkoitus käyttää v.2016 jälkeen?? nimim. käytän siis vanhaa raporttipohjaa... NIce..
14-04-2022 11:47 am posted by Rane Olsen
Moi Mira,
Voit nimetä ne raporttipohjat omassa yrityksessäsi miten haluat. Muokkauksen voit tehdä muissa kuin valmis-tiloissa, Muokkaa raporttipohjan asetuksia -linkistä.
14-04-2022 11:50 am posted by Mira Rönkä
Hyvä tietää, kiitti vinkistä :)
14-04-2022 1:45 pm posted by Mira Rönkä
Hei, sain muokattua ja korjattua Liitetiedot- raportin nyt uudelleen kun välisummat ja -rivit hävisivät kun merkitsin raportin valmiiksi. En ole uskaltanut klikata raporttia valmiiksi enkä myöskään tallentaa alhaalta klikkaamalla, sillä edellisellä kerralla vain otsikot jäivät. Saisinko ohjeet tähän?
Anonymous
30-03-2021 11:59 pm posted by Anonymous
Kun satun olemaan uusi Netvisorin käyttäjä ensimmäistä tilinpäätöstä tekemässä, niin menin olettamaan että "Liitetiedot" on ajankohtainen versio ja se jossa oli jokin vuosiluku oli jokin vanha versio. Eli juuri näin käy. Menin myös poistamaan tuon version jonka nyt tarvitsisin, toivottavasti tuki saa sen palautettua.