Osuuspankin tiliotteiden maksupalautteissa on viivettä, jota tutkitaan parhaillaan. Päivitämme tiedotetta asian edetessä.
Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.
----------------------------------------
There is a delay in the payment confirmations of the OP bank statements, which is currently being investigated. We will update this information as the matter progresses.
We apologise for any inconvenience caused.
----------------------------------------
Päivitys 6.10. klo 12:30
Saimme tiedon, että OP:lla on häiritötilanne 5.10. maksupalautteiden käsittelyssä, ja vika on heillä tutkinnan alla. Tarkkaa korjausaikataulua heillä ei ole antaa.
We were informed that OP has a glitch in the processing of payment feedback on 5.10 and they are investigating the problem. They don't have an exact repair schedule to give.
Päivitys 9.10. klo 10:30
OP toimittaa maksupalautteet takautuvasti. Päivitämme tiedotetta kun tämä on tehty.
OP will provide the payment feedback. We update this information when this is done.
Päivitys 10.10. klo 12:45:
Olemme selvittäneet asiaa yhdessä OP:n kanssa ja valitettavasti käyttäjien tulee kuitata 5.10. tiliotteiden tapahtumat käsin. Teknisistä syistä emme saa takautuvasti näitä maksupalautteita ajettua. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä työtä.
We have investigated the problem with OP and unfortunately, due to technical issues, we can't provide these payment feedbacks any more. Users have to process these payments manually. We apologise for any extra work this may cause.
Eve Tiainen
Netvisor tuki ✓
24.10.2023 1:02 pm
Hei Markku,
Pahoittelut vaillinaista ohjeistustamme. Ongelmatilanteissa pyytäisimme laittamaan meille tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com, jotta voimme ohjeistaa yksityiskohtaisemmin.