Start a new topic
*Ratkaistu* Häiriö Netvisor-mobiilisovelluksessa

S

Netvisor-mobiilisovelluksessa on havaittu osalla käyttäjistä tekninen häiriö, joka näkyy käyttäjälle ilmoituksena "Pääsy evätty". Ongelma on paikannettu ja sitä korjataan parhaillaan.


Tiedotamme tilanteen etenemisestä tällä sivulla heti, kun saamme lisätietoa tai ongelma on ratkennut.


Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.


S

Mobiilisovelluksessa havaittu häiriö on korjattu.

K

Niin oliko tämä nyt kunnossa ja voin ohjeistaa asiakkaitani kokeilemaan mobiilia?


S

Tämä on yhä selvityksessä, tiedotamme kunhan saamme lisätietoa.

T

Onko arvioita, milloin asia saadaan ratkaistua?

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu

Chat