Niin oliko tämä nyt kunnossa ja voin ohjeistaa asiakkaitani kokeilemaan mobiilia?
Netvisor-mobiilisovelluksessa on havaittu osalla käyttäjistä tekninen häiriö, joka näkyy käyttäjälle ilmoituksena "Pääsy evätty". Ongelma on paikannettu ja sitä korjataan parhaillaan.
Tiedotamme tilanteen etenemisestä tällä sivulla heti, kun saamme lisätietoa tai ongelma on ratkennut.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.
Niin oliko tämä nyt kunnossa ja voin ohjeistaa asiakkaitani kokeilemaan mobiilia?
Tämä on yhä selvityksessä, tiedotamme kunhan saamme lisätietoa.
Onko arvioita, milloin asia saadaan ratkaistua?
Susanna Tarkkonen
Netvisor tuki ✓
13.05.2026 7:50 am
Mobiilisovelluksessa havaittu häiriö on korjattu.