Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä. | Siirry tiedotteisiin tästä >
Visma ✓
16-09-2022 2:30 pm tekijä Milla Hiltunen
Osalla asiakkaista on tällä hetkellä ongelmaa uuden tositteen luonnissa tiliotteen kautta. Uuden tositteen muodostus näkymä ei tällä hetkellä tuo tiliöintirivejä näkyviin.
Ongelma on selvityksessä ja päivitämme tätä tiedotetta tilanteen edetessä.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
----------
Päivitys 16.9. klo 17:22
Ongelmaan on nyt ajettu korjaus ja tositteen luonti tiliotteen kautta tulisi taas onnistua.
16-09-2022 4:34 pm tekijä Susanne Suna
Ilmeisesti ei, koska tällä hetkellä ei vielä toimi.
Ulla Lind
16-09-2022 3:22 pm tekijä Ulla Lind
Tätä ei ilmeisesti saada kuntoon perjantain aikana?