Sähköisten palvelukanavien kautta hallitset yrityksesi käytössä olevia sähköisiä palvelukanavia. Löydät nämä Netvisor Storesta. Jotta voit avata ja sulkea kanavia, sinulla tulee olla Käyttäjähallitsijan (KH) -rooli.

eScan

eScan mahdollistaa aineiston tuomisen Netvisoriin sähköpostin tai mobiilisovelluksen kautta. Tarkemmat ohjeet palvelun käyttöön löytyy täältä.

Myyntilaskun lähettäminen sähköpostilla

Kun tämä palvelukanava on aktivoitu, voit lähettää Netvisorin myyntilaskuja sähköpostitse. Katso palvelun käytön ohjeet täältä.

NetBoxi

NetBoxi on tietoturvallinen viestintäväline palkkatietojen välittämiseen, joka on käytettävissä kaikille Netvisorin käyttäjille. Tarkemmat ohjeet palvelun käyttöön löytyy täältä.

Ostolaskujen skannauspalvelu

Ostolaskujen skannauspalvelun kautta voit ottaa vastaan paperilaskuja sellaisilta toimittajilta, jotka eivät voi lähettää sähköisiä laskuja. Voit vastaanottaa laskuja myös sähköpostitse Netvisoriin. Laskut käsitellään skannauspalvelussamme. Laskutusosoitteen löydät laskutusosoitteet-sivulta. Ohjeet laskujen vastaanottoon löydät täältä.

Ostolaskujen skannauspalvelu (Posti)

Palvelu on poistunut käytöstä 28.2.2022 ja tätä ei saa enää käyttöön Netvisorista.

Pankkiaineistojen välittäminen

Kun pankkiaineistojen välittäminen on valittuna, hoitaa Netvisor automaattisesti liikennöinnin pankkeihin. Tämä on automaattisesti päällä kaikille asiakkaille ja kanavaa voi hallinnoida ainoastaan Netvisorin asiakastuki.

PDF eKirje -tulostuspalvelu

Voit lähettää myyntilaskut PDF eKirje -tulostuspalveluun, missä ne tulostetaan, kuoritetaan ja lähetetään asiakkaille puolestasi. Lisätietoa palvelusta löytyy täältä.

Maventa Verkkolaskutus

Mikäli ette enää halua ottaa verkkolaskuja vastaan Maventan verkkolaskuosoitteella ja skannauspalvelun kautta sekä lähettää verkkolaskuja Netvisorista, voitte sulkea Netvisorin osalta Maventan verkkolaskutuksen klikkaamalla "Poista käytöstä" -painiketta. Tämä sulkee Maventatililtä laskujen vastaanoton pois päältä ja laskuja ei enää tule yritykseen. Samalla sulkeutuu skannauspalvelu. Myöskään myyntilaskujen lähetys verkkolaskuina Netvisorista ei enää ole mahdollista.

Huom! ennen kuin palvelun sulkee, tulisi käydä lisäämässä skannauspalvelun palautussähköpostiosoite laskutusosoitteet -näkymään. 

Toistaiseksi, jos halutaan kokonaisuudessaan Maventan verkkolaskutus pois käytöstä, pitää tästä ilmoittaa osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com ja ilmoittaa, minkä yrityksen Maventatili halutaan sulkea kokonaan. Huom! suljettua Maventatiliä ei saada palautettua takaisin käyttöön. Tarvittaessa voidaan avata kokonaan uusi Maventatili ja verkkolaskuyhteys, mutta samaa tiliä ei saa enää käyttöön. 
Muokkaa -painikkeen kautta voi valita, haluaako Maventatilille päälle pelkän lähetyksen vai lähetyksen ja vastaanoton. Tämän kautta voi myös muokata olemassa olevaa tiliä ja halutessaan sulkea laskujen vastaanoton pois päältä. Se sulkee samalla myös skannauspalvelun. Muutos tapahtuu seuravana yönä. 

Maventa Verkkopalkka

Maventa Verkkopalkka mahdollistaa palkkalaskelman toimittamisen suoraan palkansaajan verkkopankkiin katseltavaksi. Verkkopalkan toimittaminen vaatii sähköisen palvelukanavan avaamisen ja palkkalaskelman toimitustavan valitsemisen palkansaajan tietoihin. Lisätietoa palvelusta löydät täältä.

Visma Sign

Netvisor -ohjelmassa on mahdollisuus lähettää dokumentteja sähköisesti allekirjoitettavaksi. Lisätietoa palvelusta löydät täältä.

Palvelukanavien avaaminen ja sulkeminen

Palvelukanavia voi hallita käyttäjä, jolla on Käyttäjähallitsija (KH) -rooli. Kanavan voi avata tai sulkea Netvisor Storen kautta "Ota käyttöön" tai "Poista käytöstä" -toiminnoilla.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.