Huom! Ohjeistus on päivitetty 5.12.2024

Netvisorin käyttöä voidaan jatkaa tarvittaessa toisen tilitoimiston toimesta. Käytössä oleva aineisto siirtyy sovittuna siirtohetkenä uuden tilitoimiston alle ja tämä samalla myös siirtää laskutuksen kulkemaan kyseisen uuden tilitoimiston alle. Siirtoon tarvitaan valtuutus sekä vanhalta, että uudelta tilitoimistolta. Tilitoimiston siirrossa toinen osapuoli täyttää siirron vahvistuslomakkeen tiedot ja lähettää sen sen jälkeen molemmille osapuolille allekirjoitettavaksi. Lomakkeelle pääset täältä

Tilitoimiston vaihtoprosessi

1. Vastaanottava (uusi) tilitoimisto lähettää allekirjoituskutsun luovuttavan (vanhan) tilitoimiston TPK- käyttäjälle tai nimenkirjoitusoikeudelliselle henkilölle sekä oman tilitoimistonsa TPK-käyttäjälle tai nimenkirjoitusoikeudelliselle henkilölle.

2. Luovuttava (vanha) tilitoimisto kuittaa siirron allekirjoittamalla asiakirjan sähköisesti.

3. Kun molemmat osapuolet ovat allekirjoittaneet siirron, tieto lomakkeen täyttämisestä tulee Netvisorin asiakaspalveluun automaattisesti, joten kummankaan osapuolen ei tarvitse olla erikseen meihin yhteydessä. 

4. Tämän jälkeen siirto tehdään asiakaspalvelussa sovittuna ajankohtana ja ilmoitamme tästä uudelle tilitoimistolle. Uuden tilitoimiston TPK -oikeudelliset käyttäjät saavat oikeuden siirron yhteydessä ja loput käyttäjät voidaan lisätä tilitoimiston toimesta. 

Tässä siirtolomake Valtuutus tilitoimistosiirtoon

Siirtokuukausi: Tilitoimistosiirrot suoritetaan lomakkeella määritellyn kuukauden mukaisesti mahdollisimman pian lomakkeen saavuttua Netvisor tukeen.
Käyttöoikeudet ja sopimuksen hallinta: Luovuttava ja vastaanottava tilitoimisto sopii yhdessä käyttöoikeuksien siirrosta. Netvisor palvelusopimuksen hallinta siirtyy vastaanottavalle tilitoimistolle siirtoajankohdan mukaisesti, jonka jälkeen vastaanottava tilitoimisto hallinnoi sopimusta ja tarvittavia käyttöoikeuksia. Netvisor tuki poistaa joko TPK-oikeudet luovuttavalta tilitoimistolta ja vastaanottava tilitoimisto vastaa vanhojen käyttöoikeuksien koko poistosta tai Netvisor tuki poistaa luovuttavan tilitoimiston käyttäjät kokonaan siirtoajankohdan hetkellä.

FAQ

Asiakas on siirtynyt tilitoimistomme alle, miksi minulle ei ole lisätty käyttöoikeuksia?

Netvisor tuki lisää yhdelle uuden tilitoimiston käyttäjälle käyttöoikeudet TPK-roolilla. Tämä käyttäjä voi lisätä muille käyttäjille oikeudet käyttöoikeuksien kopiointityökalulla.

Asiakas on siirtynyt uuteen tilitoimistoon, mutta tarvitsisin vielä käyttöoikeuden ympäristöön. Voitteko lisätä minulle käyttöoikeuden?

Mikäli sopimus on siirretty uuteen tilitoimistoon, on uusi tilitoimisto Netvisor ympäristön hallinnoija. Olettehan tässä tilanteessa yhteydessä uuteen tilitoimistoon ja pyydätte uutta tilitoimistoa lisäämän käyttöoikeudet.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.