Tukiportaaliin kirjautuminen
Kirjaudu Netvisorin tukiportaaliin avaamalla: http://support.netvisor.fi ja klikkaa sivun ylälaidasta "Kirjaudu tukeen".
Voit luoda uuden tukipyynnön klikkaamalla "+ uusi tukipyyntö" -painiketta.
Uusi tukipyynnön luominen on nopeaa ja vaivatonta. Täytä vain muutama pakollinen kenttä ja viestisi saavuttaa asiakaspalvelumme. Tee vain yksi pyyntö samasta asiasta. Mikäli sinulla on samaan asiaan lisää infoa, päivitä jo olemassa olevaa pyyntöä.
Tarkastellaksesi omia tukipyyntöjäsi avaa nuolipainike nimesi vierestä ja klikkaa "Omat aktiviteetit". Tässä näkymässä voit myös muokata profiilisia, muuttaa salasanaasi sekä kirjautua ulos palvelusta.
"Omat aktiviteetit" -näkymään aukeaa kaikki omat tukipyyntösi. Voit luoda uuden tukipyynnön klikkaamalla "Luo uusi tukipyyntö" -linkkiä. "Pyynnöt, joissa olen kopiona" -linkin takaa voit seurata tukipyyntöjä, joissa olet cc:na.
Oikeassa laidassa näkyvän "Tila"-valikon alta voit hakea tukipyyntöjä statuksen mukaan tai voit hakea tukipyyntöjä haulla.