Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä.   |   Siirry tiedotteisiin tästä >

Tapio Naumanen

Uusi resurssi - Asiakkaan toimipaikan tuonti ja resurssin getcustomer.nv päivitys

12-09-2017 2:25 pm tekijä Tapio Naumanen

Lisätty uusi resurssi office.nv jolla mahdollista tuoda asiakaskortille toimipaikkoja ja muokata olemassa olevia.

Toimipaikan taakse voidaan tuoda verkkolaskutustiedot. Kun verkkolaskutustiedot on annettu, niin niitä käytetään ensisijaisesti laskun lähetyksessä.
Mikäli toimipaikkakohtaista verkkolaskuosoitetta ei ole, niin lähetysosoite poimitaan nykyisen järjestyksen mukaan.

 

Toimipaikat lisätään asiakaskortin Toimipaikat ja yhteyshenkilöt näkymään:

Esimerkki-URLja:

Uuden toimipaikan lisäys: .../office.nv?method=add&customerid=2

Tietojen muokkaus: .../office.nv?method=edit&customerid=2&officeid=4

 

Parametrit:

  • method: joko "add" tai "edit" riippuen halutaanko lisätä uusi toimipaikka vai muokata olemassa olevaa. Vaaditaan aina
  • customerid: asiakkaan Netvisor-tunnus. Vaaditaan aina
  • officeid: toimipaikan Netvisor-tunnus. Vaaditaan muokatessa olemassa olevaa toimipaikkaa

Lisähuomioita:

  • Edit-sanomalla voi poistaa tietoja antamalla ko. tagin sisällön tyhjänä
  • Toimipaikan nimi on pakollinen tieto, joten se ei voi koskaan olla tyhjä
  • FinvoiceAddress pitää olla kelvollinen OVT- tai IBAN-tunnus
  • FinvoiceOperator käy samat operaattoritunnukset kuin kaikkialla muuallakin rajapinnassa
  • Jos Netvisorin asiakkuudenhallinta on käytössä, asiakkaalle voi syöttää useita toimipaikkoja. Ilman asiakkuudenhallintaa voit syöttää vain yhden toimipaikan. Asiakkuudenhallinan käyttöönotto – Netvisor tukiportaali

 

Resurssi getcustomer.nv päivitettiin palauttamaan toimipaikkojen tiedot. Vastaussanomaan lisättiin <CustomerContactDetails>- ja <CustomerAdditionalDetails>-aggregaattien väliin <CustomerOfficeDetails> aggregaatti. Toimipaikkaelementti palauttaa myös toimipaikkakohtaisen verkkolaskuosoitteen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin