Aloita uusi aihe
A

Anonymous

Netvisor Chat

16-04-2020 10:11 am tekijä Anonymous

Eikö Netvisor Chat ole enää käytössä?


A

Anonymous

16-04-2020 10:59 am tekijä Anonymous

olin juuri chatissa,joten kai se on

R

Rane Olsen

Visma

16-04-2020 12:03 pm tekijä Rane Olsen

Moi Tuula,

 

Tarkasta oletuskirjautumisyrityksesi, se pitää olla oma tilitoimisto.

A

Anonymous

16-04-2020 1:00 pm tekijä Anonymous

Kerrotko vielä mistä tuon tarkistan?

En ole muuttanut mitään asetuksia itse ja aiemmin olen tuonne Chattiin päässyt, nyt en.

R

Rane Olsen

Visma

16-04-2020 1:15 pm tekijä Rane Olsen

Moi Tuula,

 

Tuosta yritysvalikosta, kotiyritys on listan ensimmäinen ja siinä on tuollainen mökki:

 

Screenshot 2020-04-16 at 13.13.14.png

 

Aktivoi tilitoimistosi ja aseta se sitten oletuskirjautumisyritykseksi.

A

Anonymous

16-04-2020 1:19 pm tekijä Anonymous

Kiitos,

Eli oletuskirjautumisyritykseksi. Ei tullut vieläkään näkyviin, mutta onkohan aika mennyt jo umpeen ja Chat ei ole enää auki.

R

Rane Olsen

Visma

16-04-2020 1:26 pm tekijä Rane Olsen

Mahtaakohan se vaatia uloskirjauksen tai pari yritysvaihtoa, en osaa sanoa tuota tarkalleen, mutta nämä testaisin ensin.

A

Anonymous

16-04-2020 1:28 pm tekijä Anonymous

No näin sitten toimii, kiitos avusta!

R

Rane Olsen

Visma

16-04-2020 1:30 pm tekijä Rane Olsen

Hienoa että asia saatiin ratkaistua!

A

Anonymous

17-04-2020 1:56 pm tekijä Anonymous

Mikähän mahtaa olla tässä logiikka että oletuskirjautumisyrityksen pitää olla tilitoimisto jossa työskentelee. En nää tässä hirveästi järkeä, koska harva kirjanpitäjä käsittelee oman työnantajansa asioita, joten ei ole tarvetta pitää sitä oletuskirjautumisyrityksenä. Suurempi järki on sellainen yritys jonka kirjanpitoa teet ja jonka asioita käsittelet päivittäin, niin pääset suoraan kirjautuessasi tekemään töitä ilman turhia klikkauksia, joista Tuulakin on Netvisoria kritisoinut.

R

Rane Olsen

Visma

17-04-2020 2:18 pm tekijä Rane Olsen

Moi Teemu,

 

Olen käsittänyt että tämä epäkohta korjataan.

 

A

Anonymous

03-06-2021 10:05 am tekijä Anonymous

Osa meistä käyttäjistä (tilitoimistojen asiakkaat) on suljettu Netvisorin suoran tuen ulkopuolelle, vaikka pakettihinnoitelussa kerrotaan (tai ainakin kerrottiin) chat tuen kuuluvan hintaan. Kaikki tukipyynnöt osoitettava tilitoimistolle, joka sitten kysyy NTV lta, koska eihän tilitoimistoilla ole itsellä kokemusta mm tilaustenkäsittelystä ollenkaan.

 

Viimeksi kysyin aivan selvää ohjelmistobugia, niin sain aivan "tyhjän" vastauksen kokeilla toisella selaimella ja pyydettiin kuvakaappausta, jotka olin jo alunperinkin lähettänyt kysymykseni liitteenä. Ja tietenkin tuosta tyhjästä vastauksesta tilitoimisto veloitti heiltä kuluneen ajan. Mielestäni näinkin laajan ohjelmiston tuki pitäisi olla ilmainen johonkin pisteeseen asti.

J

Jaakko Nisula

07-04-2022 10:13 am tekijä Jaakko Nisula

Saanko tälät kanavalta apua Netvisor käyttöön Olen suora asiakas

Emilia Vähämiko

Visma

08-04-2022 10:08 am tekijä Emilia Vähämiko

Hei! Netvisorin asiakastukeen voi olla yhteydessä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com ma-pe 8-16 tai puhelimitse p. 010 5058 490 ma-pe 9-11, 13-14. Netvisoriin liittyen löytyy myös kattavat ohjesivustot osoitteesta https://support.netvisor.fi/fi/support/home

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin