Kirjaudu Netvisorin tukiportaaliin avaamalla: http://support.netvisor.fi ja klikkaa sivun ylälaidasta "Kirjaudu tukeen". Mikäli et ole reskisteröitynyt tukiportaaliin, löytyy siihen ohjeet täältä: Tukiportaaliin rekisteröityminen. Voit luoda uuden tukipyynnön klikkaamalla "Uusi tukipyyntö" -painiketta.

SISÄLTÖ


Uusi tukipyyntö tukiportaalista

Uuden tukipyynnön luominen on nopeaa ja vaivatonta tukiportaalin kautta. Kun olet valinnut aihealueen, jota asiasi koskee, voit tarkistaa, mitä tietoja aiheeseen liittyen on hyvä tukipyynnöllenne täyttää, viemällä hiiren oikealla olevien otsikoiden ylle. Kun täytät mahdollisimman laajat tiedot asiastasi, nopeuttaa se tukipyynnön käsittelyä.

Kirjautumisen jälkeen klikkaamalla nuolipainikkeesta nimesi vierestä, voit tarkastella omia tukipyyntöjäsi "Omat aktiviteetit" kohdasta, muokata profiiliasi valitsemalla "Profiilin muokkaus" sekä kirjautua ulos palvelusta.

Omien tukipyyntöjen tarkasteleminen tukiportaalissa

"Omat aktiviteetit" -näkymään aukeaa kaikki omat avoimet tai odottavat tukipyyntösi. Voit valita, minkä tilan tikettejä haluat selata pudotusvalikosta. 

Voit luoda uuden tukipyynnön klikkaamalla "Luo uusi tukipyyntö" -linkkiä. Uudesta tukipyynnöstä lähetetään sähköpostiisi kopio. Voit muokata ja lähettää lisätietoja tukipyyntöösi klikkaamalla sen auki omista aktiviteeteistä.

Profiilin muokkaus

Profiilin muokkauksesta voit vaihtaa salasanasi sekä muokata omia tietojasi. Voit lisätä tunnuksellesi puhelinnumeron, sekä kuvan ja muita tietoja.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.