Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä.   |   Siirry tiedotteisiin tästä >

Aloita uusi aihe
A

Anonymous

En saa enää tilauksia enkä muutakaan viestintää teiltä sähköpostiini?

20-09-2019 10:21 am tekijä Anonymous

Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?


Paras vastaus

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager


Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 3:29 pm tekijä Sofia Tuominen

Hyvä, että selvisi. Jäädään seuraamaan tilannetta ja palataan tarvittaessa asiaan.


Mukavaa viikonloppua!


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Suvi-Päivi Kortesluoma

13-01-2023 1:00 pm tekijä Suvi-Päivi Kortesluoma

Minulla ei näköjään ollut tuo seuranta päällä. Nyt on, joten nähtäväksi jää alkaako viestejä tulla.

Ilman ohjeita en olisi kyllä osannut tätä korjata eli kiitos ohjeista!

Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 12:52 pm tekijä Sofia Tuominen

Hyvä juttu, että nyt toimii! Palataan asiaan, jos vastaavaa vielä tapahtuu.


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Sanna J

13-01-2023 12:50 pm tekijä Sanna J

Hei, asetuksia muuttamatta sain aiemmin tänään taas ilmoituksen viikkopäivityksistä sähköpostiini, joten asia kunnossa.

Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 12:14 pm tekijä Sofia Tuominen

Vastaus

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Sanna J

27-12-2022 4:12 pm tekijä Sanna J

Sama ongelma on myös täällä.

S

Suvi-Päivi Kortesluoma

13-12-2022 11:39 am tekijä Suvi-Päivi Kortesluoma

Onkohan nyt taas jokin bitti poikittain? Olen saanut viimeisen viikkopäivityksen sähköpostiin 20.10.2022. Onko muilla vastaavaa vai minun ongelma?

T

Teemu Luukkonen

Visma

11-10-2019 12:48 pm tekijä Teemu Luukkonen

Kiitti infosta! Tuo koko uutisten tilaus tämänkin persuteella siis toimii, mutta jos tilaa pelkästään tunnistelapun "Julkaisutiedotteet", niin se ei pelaa. Tämä case on viety eteenpäin ja odotetaan siihen korjausta alustan toimittajan puolelta.

A

Anonymous

11-10-2019 12:07 pm tekijä Anonymous

Testimielessä laitoin itselleni uutiset tilaukseen ja kyllä tuo eilinen päivitystiedote tuli spostiini..

T

Teemu Luukkonen

Visma

11-10-2019 7:12 am tekijä Teemu Luukkonen

Spostilistaa ei tulla tekemään, koska käyttäjällä tulisi olla itsellä mahdollisuus vaikuttaa, että mitä postia haluaa. On minun virhe, että tämä ei vieläkään toimi. Olin siinä uskossa, että olisi osa isompaa kokonaisuutta, mutta nyt vasta heräsin todellisuuteen, että juuri tämä yksi tilaus ei syystä tai toisesta toimi = eskaloin tämän sitten alustan toimittajalle. Usko, että saadaan kuitenkin korjattua suht pikaisesti.

 

ps. uusi viikkopäivitys on julkaistu �� 

A

Anonymous

10-10-2019 4:33 pm tekijä Anonymous

Voisko tähän tehdä nyt ihan yksinkertaisen sähköposti postituslistan, että julkaisutiedotteen saisi meiliin kun ei tämä nyt toimi?

 

 

T

Teemu Luukkonen

Visma

10-10-2019 7:16 am tekijä Teemu Luukkonen

Kiitos infosta. Laitoin julkaisutiedotteet nyt myös itselleni tilaukseen. Odotan seuraavan tiedotteen ja katson, että tuleeko viesti läpi edes itselleni. Palaan asiaan seuraavan julkaisutiedotteen ilmestyttyä.

A

Anonymous

09-10-2019 11:54 am tekijä Anonymous

Tein kaikki temput mitä tuossa aikaisemmin oli mainittu, mutta en toimenpiteistä huolimatta ole saanut viikkopäivitys julkaisuja sähköpostiin.

 

 

T

Teemu Luukkonen

Visma

26-09-2019 12:20 pm tekijä Teemu Luukkonen

Olet Tuula 100% oikeassa tässä asiassa "työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin". Erittäin hyvin sanottu.

A

Anonymous

26-09-2019 11:53 am tekijä Anonymous

Onneksi niin minä kuin te siellä Netvisorissa työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin, vai kuinka?

Se entinenhän oli juurikin käyttäjäystävällinen ��

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin