J

Jenni Heikkilä

Visma

*RATKAISTU* Häiriöitä rajapinnassa / Interference in API

05-12-2022 4:24 pm tekijä Jenni Heikkilä

Osalla asiakkaista on havaittu virheitä rajapinnassa.

Näissä osa pyynnöistä päätyy virheeseen. Rajapinta palauttaa näissä virheilmoitukseksi joko:

TECHNICAL ERROR: Virhe käsiteltäessä aineistoa: Virhetunniste: XXXXXXX 

tai

AUTHENTICATION_FAILED: Integraatioavaimet eivät kelpaa. Ole hyvä ja tarkista käyttäjä- ja kumppanikohtaiset avaimet.


Mikäli käytössä oleva integraatio palauttaa toisinaan tällaista virhettä, johtuu asia todennäköisesti tästä.


Asiaa korjataan parhaillaan ja päivitys tähän tehdään Netvisorin puolella vielä tämän illan aikana.


Virheeseen jääneet pyynnöt tulee lähettää Netvisoriin uudelleen.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.


----------


Some customers have detected errors in the API.


Some of the requests end up with an error. The API returns one of these error messages:

TECHNICAL ERROR

or

AUTHENTICATION_FAILED


The issue is currently being addressed and updates will be published to Netvisor later this evening.


Requests resulting in error must be sent to Netvisor again.


We apologize for the inconvenience caused.



Päivitetty 5.12.2022 klo 00:48

Rajapintaan vaikuttava korjaus on julkaistu tuotantoon maanantaina klo 20:45. Tulemme julkaisemaan toisen rajapinnan suorituskykyyn vaikuttavan päivityksen lähiviikkoina. Mikäli yllämainitun kaltaisia epätavallisia virheitä rajapintaa käyttäessä, otattehan yhteyttä asiantuntijapalveluihimme osoitteessa tuki.netvisor@visma.com.


---------- 

Update 5.12.2022 00:48

The update is done on Monday 20:45. We will release another performance related update in the coming weeks. If there is anything unusual about the API, please contact our support tuki.netvisor@visma.com



T

Tristen.tooming

06-02-2023 11:35 am tekijä Tristen.tooming

Moi,


Onko tänään 6.2. uusia häiriöitä? Palauttaa 502 ja muita epämääräisiä erroreita.

J

Jenni Heikkilä

Visma

06-02-2023 12:59 pm tekijä Jenni Heikkilä

Hei!

Tiedossa ei ole häiriötilannetta eikä muita vastaavia yhteydenottoja ole tullut meidän suuntaan.

Jos ongelma jatkuu niin laitathan viestiä tuki.netvisor@visma.com niin selvitetään asiaa tarkemmin!

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin