Visma ✓
23-03-2023 2:08 pm tekijä Eve Tiainen
Uuden tiliotenäkymän muokkausnäkymän tulostuksessa on havaittu ongelmaa, jossa kaikki tapahtumat eivät nouse tulosteelle. Asiaa tutkitaan parhaillaan. Päivitämme tätä tiedotetta asian edetessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia.
Päivitys 31.3.2023 klo 8:30
Tämä on korjattu eilisen viikkopäivityksen yhteydessä.
Päivitys 31.3.2023 klo 11:
Valitettavasti ongelma näyttäisi jatkuvan. Asiaa tutkitaan parhaillaan. Päivitämme tiedotetta asian edetessä.
Päivitys 31.3.2023 klo 12:
Ongelma on ratkaistu. Mikäli osalla asiakkaita tämä ei vielä näyttäisi korjaantuneen, niin välimuistin ja evästeiden tyhjennyksen pitäisi auttaa. Tiliotesivu kannattaa myös päivittää CTRL+ F5 painikkeen avulla. Mikäli nämä toimenpiteet eivät auta niin pyytäisin laittamaan erillisen tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com.
Aurinkoista viikonloppua!
Visma ✓
31-03-2023 8:25 am tekijä Eve Tiainen
Moikka, nyt on kunnossa!
31-03-2023 8:44 am tekijä Mervi Palin-Järvinen
Valitettavasti EIVÄT ole kunnossa kaikilta osin valitettavasti:
- viime vuoden tiliotteet , ei tulostu kaikki tapahtumat!!
- tämän vuoden tiliotteet, ei tulostu kaikki tapahtumat!!
Visma ✓
31-03-2023 11:00 am tekijä Eve Tiainen
Tutkime asiaa ja päivitämme tiedotetta asian edetessä. Pahoittelut tästä!
Visma ✓
31-03-2023 12:35 pm tekijä Eve Tiainen
Ongelma näyttäisi kuitenkin olevan korjaantuneen. Selaimen välimuistin ja sivuhistorian tyhjennyksen pitäisi auttaa mikäli näyttää että tapahtumat eivät edelleenkään nouse tulosteelle. Laitan sinulle vielä erillisen vastauksen tukipyyntöösi jolla voimme jatkaa mahdollista keskustelua asian tiimoilta.
Mervi Palin-Järvinen
29-03-2023 11:22 am tekijä Mervi Palin-Järvinen
Onko mitään aikataulua tiedossa, koska ongelma korjataan???
1 henkilö tykkää tästä