Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

MYYNTIRESKONTRAN ASIAKKAIDEN YHDISTÄMINEN

26-10-2016 10:44 am tekijä Anonymous (Päivitetty 21-03-2022 tekijä Frank Russi)

Tämä olisi tervetullut toiminto, kun kerran ostoreskontrapuolellakin on toimittajien yhdistämien, niin olisihan se loogista että myyntireskontrassa olisi myös asiakkaiden yhdistäminen.


J

Jani Korhola

21-02-2018 10:11 am tekijä Jani Korhola

Hei Tuula,

Arkistoin idean, mutta tämä on otettu meidän työlistalle. Toteutuksen aikataulua ei ole tässä vaiheessa vielä antaa.

A

Anonymous

12-11-2021 7:53 pm tekijä Anonymous

Asiakkaan tehdessä myyntilaskuja tulee helposti tilanne että myyntireskontrassa on monta kertaa sama asiakas. Voisiko Netvisoriin saada toiminto missä asiakkaat saisi yhdistettyä ettei saman asiakkaan laskuja tarvitse katsoa usealta eri asiakasnumerolta.

Asiakkaani kertoi myös että ongelma on laskutusvaiheessa kun ohjelma ei tarjoa jo olemassa olevaa asiakasta vaan laskuttajan tulee tietää onko asiakas perustettu vai ei. Tätä ei voi kukaan muistaa kun on monta laskuttajaa.

F

Frank Russi

21-03-2022 12:07 pm tekijä Frank Russi

Jotenkin mietin että olisi loogisempaa estää uusien asiakkaiden tekeminen esim y-tunnuksen perusteella. Eli jos ao y-tunnus reskissä on , sille ei voi luoda asiakasta uudelleen. Ylipäänsä ihmettelen, että miksi yrityksiä ei identifioida y-tunnuksen perusteella?


Nykyisellään asiakasyritysten fuusio on mahdoton use case, eli pitäisi myös sen takia pystyä yhdistämään asiakkaita. Ollaan vuodessa 2022 kuitenkin, ja fuusiot ovat arkipäivää.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar