26-10-2016 10:44 am tekijä Anonymous
Asiakkaan tehdessä myyntilaskuja tulee helposti tilanne että myyntireskontrassa on monta kertaa sama asiakas. Voisiko Netvisoriin saada toiminto missä asiakkaat saisi yhdistettyä ettei saman asiakkaan laskuja tarvitse katsoa usealta eri asiakasnumerolta.
Asiakkaani kertoi myös että ongelma on laskutusvaiheessa kun ohjelma ei tarjoa jo olemassa olevaa asiakasta vaan laskuttajan tulee tietää onko asiakas perustettu vai ei. Tätä ei voi kukaan muistaa kun on monta laskuttajaa.
21-02-2018 10:11 am tekijä Jani Korhola
Hei Tuula,
Arkistoin idean, mutta tämä on otettu meidän työlistalle. Toteutuksen aikataulua ei ole tässä vaiheessa vielä antaa.
26-01-2017 12:02 pm tekijä Anonymous
Tämä olisi tervetullut toiminto, kun kerran ostoreskontrapuolellakin on toimittajien yhdistämien, niin olisihan se loogista että myyntireskontrassa olisi myös asiakkaiden yhdistäminen.
Frank Russi
21-03-2022 12:07 pm tekijä Frank Russi
Jotenkin mietin että olisi loogisempaa estää uusien asiakkaiden tekeminen esim y-tunnuksen perusteella. Eli jos ao y-tunnus reskissä on , sille ei voi luoda asiakasta uudelleen. Ylipäänsä ihmettelen, että miksi yrityksiä ei identifioida y-tunnuksen perusteella?
Nykyisellään asiakasyritysten fuusio on mahdoton use case, eli pitäisi myös sen takia pystyä yhdistämään asiakkaita. Ollaan vuodessa 2022 kuitenkin, ja fuusiot ovat arkipäivää.