Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

En saa enää tilauksia enkä muutakaan viestintää teiltä sähköpostiini?

20-09-2019 10:21 am tekijä Anonymous

Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?


Bäst svar

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager


A

Anonymous

25-09-2019 3:12 pm tekijä Anonymous

Minulle tullut viimeisin 15.8., sen jälkeen ei mitään. 

 

Samaa mieltä Tuulan kanssa, täällä ei käy enää ketään. Ennen hyvin aktiivinen kanava on kuihtunut pois.

 

Erittäin hyvä esimerkki on Ideat -välilehti, siellä ei tapahdu yhtään mitään. Parhaissa ideoissa roikkuu ikivanhoja juttuja vuodelta 2015 ja tuoreimmat löytyvät jostain sivulta 4! Eikö tässäkin järjestys että tuorein etusivulla? Suositut ideat -välilehdellä ihan muutamia jotka ovat saaneet kannatukset täyteen, mutta eivät silti lähde eteenpäin. Loput jää muutamien äänien varaan ja roikkuu siellä varmaan maailman tappiin asti.

 

Vismalle kysymys, lukeeko ideoita teidän puolelta kukaan ikinä?

 

A

Anonymous

09-10-2019 11:54 am tekijä Anonymous

Tein kaikki temput mitä tuossa aikaisemmin oli mainittu, mutta en toimenpiteistä huolimatta ole saanut viikkopäivitys julkaisuja sähköpostiin.

 

 

A

Anonymous

26-09-2019 6:53 am tekijä Anonymous

Hei Teemu

 

Me Katin kanssa vertaamme nykyistä Communityä siihen entiseen, kokonaan toisenlaiseen kanavaan. Siellä keskusteltiin vilkkaasti, sinne oli tosi nopea kommentoida ja kaikki tärkeä näkyi heti etusivulta. Tässä uudessa on etusivulla isoja naamakuvia ja vain muutama juttu, ei palvele kiireistä kirjanpitäjää. Entisessä saatiin yhdelle sivulle mahdutettua kaikki tärkeimmät, ei tarvinnut eri sivuja klikkailla että näki missä ollaan menossa. Jos tuli joku vika ohjelmaan, verottajan sivut olivat poissa käytöstä, jollain pankilla häiriö yms. niin nopeasti saatiin tieto laajalle käyttäjäkunnalle kun aina oli joku joka tiedotti asiasta. Etusivulta näkyi 5-10 uutta ideaa, 5-10 uutta keskutelua sekä 5-10 teidän tiedotetta ja paljon muuta. Harmi kun ei tullut otettua kuvaruutukopiota niin näkisitte millainen oli kanava joka oli palveleva ja sitä todella käytettiin paljon. Nyt isot naamakuvat ja muut visuaaliset seikat ovat teidän mielestä tärkeämpiä kuin oikea asia. Lisäksi joudumme klikkailemaan välilehdeltä toiselle ja hiirikäsi kiittää. Ihan kun joku ei olisi koskaan teille ergonomiasta maininnut �� En tykkää yhtään tästä uudesta kanavasta ja suurin syy on se että olin saanut olla osana parempaa, eli käyttää entistä hyvin palvelevaa kanavaa. Jos nyt pitäisi alkaa tallentamaan mapeista tositteita, en tykkäisi siitäkään, tässä on sama juttu.

A

Anonymous

24-09-2019 7:38 am tekijä Anonymous

Ja kaikki muutkin tilaukset mitä olen tehnyt, turhan iso homma, en taida nähdä enää vaivaa jos tämä ei kuitenkaan toimi kun syytäkään asiaan ei löydy. Eikä teiltä enää muutakaan postia tule (siis minulle on tullut muutakin postia teiltä kuin näitä community tilauksia). Alkaa tuntua että tämä uusi Community menee vain huonompaan suuntaan, sitä sama yhteisöllisyyttä mitä entisessä oli ei ole saatu takaisin ja näyttää siltä ettei saadakaan. Entisestä Communitystä oli sentään hyötyäkin, tästä uudesta taitaa olla vain vaivaa!

A

Anonymous

20-09-2019 1:48 pm tekijä Anonymous

Tämän viestiketjun viestit ovat tänään tulleet kun laitoin tuon kysymyksen. Esim eilinen viikkopäivitys ei tullut. Kävin tänään laittamassa tilauksen päälle, siellähän on se kohta (3 pistettä) ja jos se on päällä niin siinä lukee Peruuta tilaus, sitä ei lukenut vaan oli valittavana Tilaa. Viikkopäivitys se oli ensimmäinen minkä teiltä tilasin, oikein ohjeet kysyin ja kesään saakka ne tulivatkin, jossain vaiheessa vain lakkasivat tulematta. Johtuuko siitä että loman aikana oli pitkä aika kun en käynyt communityssä?

A

Anonymous

20-09-2019 10:55 am tekijä Anonymous

Todellakin olen!

A

Anonymous

23-09-2019 10:51 am tekijä Anonymous

Moi. Saattaa olla sama ongelma. Netvisorista tullut viimeksi tiedote 18.6 ja sen jälkeen ei mitään.

Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 12:14 pm tekijä Sofia Tuominen

Svar

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Sanna J

13-01-2023 12:50 pm tekijä Sanna J

Hei, asetuksia muuttamatta sain aiemmin tänään taas ilmoituksen viikkopäivityksistä sähköpostiini, joten asia kunnossa.

Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 12:52 pm tekijä Sofia Tuominen

Hyvä juttu, että nyt toimii! Palataan asiaan, jos vastaavaa vielä tapahtuu.


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Suvi-Päivi Kortesluoma

13-01-2023 1:00 pm tekijä Suvi-Päivi Kortesluoma

Minulla ei näköjään ollut tuo seuranta päällä. Nyt on, joten nähtäväksi jää alkaako viestejä tulla.

Ilman ohjeita en olisi kyllä osannut tätä korjata eli kiitos ohjeista!

Sofia Tuominen

Visma

13-01-2023 3:29 pm tekijä Sofia Tuominen

Hyvä, että selvisi. Jäädään seuraamaan tilannetta ja palataan tarvittaessa asiaan.


Mukavaa viikonloppua!


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Suvi-Päivi Kortesluoma

13-12-2022 11:39 am tekijä Suvi-Päivi Kortesluoma

Onkohan nyt taas jokin bitti poikittain? Olen saanut viimeisen viikkopäivityksen sähköpostiin 20.10.2022. Onko muilla vastaavaa vai minun ongelma?

T

Teemu Luukkonen

Visma

24-09-2019 7:51 am tekijä Teemu Luukkonen

Ymmärrän turhautumisen ja voin vain pahoitella. Communityyn on tulossa iso muutos kokonaisuudessaan ulkoasuun tämän vuoden puolella ja se varmasti myös tulee vaikuttamaan moneen asiaan. 

 

Uusi ulkoasu tekee myös communitystä paljon raikkaamman ja myös mukavamman käyttää. 

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar