Voisitteko parantaa hyvityslaskun kohdistamista ostoreskontrassa? Tällä hetkellä ohjelma antaa kohdistaa hyvityslaskun hylätylle ostolaskulle, jolla ei siis ole edes tositetta. Miksi näin?
Hei Leena! Kiitos huomiostasi. Korjausehdotus on viety eteenpäin tuotekehityksellemme, mutta korjauksen aikataulu on avoin. Ohjelmaan tehdyistä parannuksista tiedotamme viikoittain Netvisor -viikkopäivitys julkaisutiedotteissa (https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/forums/77000039016)
Emilia Vähämiko
08-04-2022 5:21 pm tekijä Emilia Vähämiko
Hei Leena! Kiitos huomiostasi. Korjausehdotus on viety eteenpäin tuotekehityksellemme, mutta korjauksen aikataulu on avoin. Ohjelmaan tehdyistä parannuksista tiedotamme viikoittain Netvisor -viikkopäivitys julkaisutiedotteissa (https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/forums/77000039016)