Utbildnings- och supporttjänster

Vi har produktifierat vår expertis som vi har samlat genom hundratals Netvisor-implementeringar till utbildnings- och supporttjänster.

Behöver du hjälp? – Help Desk hjälper

Ekonomiförvaltningens Help Desk hjälper företag, yrkesutövare och organisationer att sköta sina lagstadgade skyldigheter korrekt och effektivt med hjälp av Netvisor-verktyget. Vår expertis begränsar sig inte bara till programvaran, utan vi tar ställning till specifikt bokföringsfrågor.

Ekonomiförvaltningens Help Desk är vid behov direkt ansluten till ditt företags information i Netvisor genom en auktorisationsprocess, så vi kan förutom rådgivning även praktiskt genomföra saker.
Utbildningstjänster

Vi arrangerar utbildning i användning av Netvisor både som öppen allmän användarutbildning enligt en förutbestämd kalender och som företagspecifik skräddarsydd utbildning.

Fråga mer och boka utbildning från Help Desk.

Telefonservice: 010 397 6702 (kl. 9-16)

E-post: helpdesk @ talousverkko.fi

Implementeringstjänster

Effektiv implementering av Netvisor involverar ofta specifika frågor såsom integration av befintliga system med Netvisor och effektiv tillämpning av Netvisors funktioner.

Implementeringen är ett bra tillfälle att också gå igenom befintliga system och arbetsmetoder. Vi delar gärna med oss av vår expertis från hundratals Netvisor-implementeringar.

Fråga mer från vår försäljningstjänst, tel. 010 397 6703, myynti @ talousverkko.fi

This article has been translated using an AI-based translation tool. The contents or wording of these instructions may differ from those in other instructions or in the software.


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.