Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Tuloveroilmoitus 6B, tulolähteet EVL,TVL, MVL

05-01-2018 9:21 am tekijä Anonymous

Onko Netvisorin Oy:n tuloverolomakkeilla täysin huomioitu uudistus 2017 eli TVL ja MVL tulolähteen tuottoja ja kuluja ei eritellä 6B:llä vaan omilla lomakkeillaan? Lomake 7A löytyy mutta esim. lomaketta 7M en löytänyt lainkaan? MVL-osakeyhtiöitä alkaa nyt olla lisääntyvässä määrin, koska vsv-huojennus tuli voimaan 2018 alusta. Lomake 7M pitää saada a.s.a.p Oy:n tuloverolomakkeiden valikoimaan. Pystyyhän nämä 7A ja 7M kaavat määrittelemään itse, onko tulossa jotain valmiita kaavoja? Nämä lomakkeet pitää pystyä lähettämään yhdessä 6B:n kanssa, mielestäni 7A toimii jo siten, 7M siis puuttuu mielestäni kokonaan.


Marja-Liisa Lohtander

Visma

05-01-2018 1:41 pm tekijä Marja-Liisa Lohtander

Hei Marja-Terttu,

huomioimme tarpeen. Teemme ratkaisun toteutuksesta tämän kuun aikana ja toteutuksessa tämä olisi siinä tapauksessa helmikuussa. Valmiita kaavoja ei ole nyt suunnitelmissa uusille lomakkeille.   

A

Anonymous

05-01-2018 5:36 pm tekijä Anonymous

Toivon todella, että toteutatte 7M-lomakkeen lisäyksen ja muut mitä MVL-Oy tarvitsee. Onhan siellä jo 7A, ei MVL-Oy:itä voi syrjiä. Ihan tosissaan, minulle on tämän vuoden kuluessa tulossa näitä asiakkaaksi useampia enkä voi tarjota heille Netvisoria ratkaisuksi, jollen pysty järkevästi tekemään tuloveroilmoituksia. Olkaa edistyksellisiä ja seuratkaa mitä markkinoilla tapahtuu! Maatalous ja ruoan tuotanto siirtyy yhä suurempiin yksiköihin ja Oy-muotoon!

J

Jukka Salminen

25-03-2022 3:19 pm tekijä Jukka Salminen

Näyttää aivan mahdottomalta tehdä tuloveroilmoitus 6B, olen joinakin vuosina onnistunut tekemään NV:n kautta tuloveroilmoituksen 6B, mutta tänään olen odottanut että saisin lataamaan datan lomakkeelle. Kelaa, kelaa ja mitään ei tapahdu. Olisin tehnyt ja lähettänyt lomakkeen omaverossa jo 15  minuutissa. 

Tosi pettynyt!!!

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar