Starta ett nytt ämne
*Ratkaistu*Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa on havaittu häiriö

Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa on havaittu häiriö. Häiriön seurauksena käyttäjät eivät pysty tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella tai Telia Tunnistus -palvelun kautta, eikä allekirjoittamaan dokumentteja sähköisesti. Korjaustoimet ovat käynnissä.


Häiriö alkoi: 26.9.2022 12:41
Arvioitu korjausaika: 26.9.2022 16:00


Telia has detected a disturbance, which affects Telia Tunnistus brokering and digital signing services. As a result of the disturbance, all users are unable to authenticate to websites using Mobile ID or Telia Tunnistus brokering service, or to sign documents digitally. Telia is working on remedying the issue.


Estimated restoration time: 26.9.2022 16:00

All timestamps are Finnish time.


----------


Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa havaittu häiriö jatkuu. Korjaustoimet ovat edelleen käynnissä. 

Häiriö alkoi: 26.9.2022 12:41

Arvioitu korjausaika: 26.9.2022 19:00



Telia is still working on remedying the issue. 

Incident start time: 26.9.2022 12:41

Estimated restoration time: 26.9.2022 19:00



Päivitys 27.9.2022:


Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa aiemmin havaittu häiriö on korjattu. Häiriön seurauksena käyttäjät eivät pystyneet tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella tai Telia Tunnistus -palvelun kautta, eikä allekirjoittamaan dokumentteja sähköisesti.

Häiriö alkoi: 26.9.2022 12:41
Palvelu palautui: 26.9.2022 20:22


The disturbance affecting Telia Tunnistus brokering and digital signing services has been restored. As a result of the disturbance, some users were unable to authenticate to websites using Mobile ID or Telia Tunnistus brokering service, or to sign documents digitally.

Incident start time: 26.9.2022 12:41
Restoration time: 26.9.2022 20:22


Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu