Hei Milja!
Isompaa ongelmaa ei enää tulisi olla, joten laitatko tästä meille tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com jossa selviää yritys joka tässä on kyseessä. Kiitos!
Terveisin, Milla / Netvisor
Osalla asiakkaista ostolaskujen maksut eivät ole kuittaantuneet/kohdistuneet laskuille automaattisesti. Myöskään pankkitilin saldo ei välttämättä ole päivittynyt tiliotteelta. Vika on korjattu ja maksujonon käsittely valmistuu tämän päivän aikana.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
----------
Päivitys 26.10. 10:25: Mikäli OS-tositteille on muodostunut tositeaukkoja tulee tositteet uudelleen numeroida manuaalisesti (Taloushallinto > Kirjanpidon asetukset > Kirjanpidon ja velvoitteiden asetukset > Tositteiden uudelleennumerointi.) Tilanne on voinut syntyä mikäli uusia OS-tositteita on ehditty yritykseen muodostaa maanantaiaamupäivän ja tiistaiaamupäivän välillä. Tiliotteiden kautta uusia OS-tositteita ei tällä välillä ole muodostunut.
----------
Päivitys 25.10. 17:09: Tiliotteiden käsittely on nyt valmistunut ja tiliotteilla tulisi nyt näkyä maksutositteet oikein.
----------
Päivitys 25.10. 9:52: Korjauksena tulemme poistamaan kaikki tositteet tilioteriveiltä, joihin on muodostunut tuplatositteita, jolloin molemmat tositteet poistuvat. Myös tositteisiin liittyvät maksut poistetaan ja tiiliotteet käsitellään uudelleen tämän päivän aikana, jolloin tositteet ja maksut muodostuvat uudelleen. Mikäli tositteisiin on tehty muokkauksia, ei näitä poisteta.
----------
Päivitys 25.10. 8:20: Eilisten ostolaskujen maksut ovat kuittaantuneet, mutta edelleen osalla asiakkaista maksut näkyvät tuplana. Myös tänään maksujen kuittaantumisessa voi kuitenkin olla viivettä. Tuplamaksut on tällä hetkellä korjauksessa. Päivitämme tätä tiedotetta kun asiasta on lisätietoa.
----------
Päivitys 24.10. 12:25: Häiriön johdosta maksuja on muodostunut tuplasti, jonka myötä ostolaskut ovat kirjautunet kahteen kertaan maksetuiksi. Asiaa selvitetään parhaillaan ja päivitämme tätä tiedotetta, kun asiaan saadaan lisätietoa. Päivitämme tähän tiedotteeseen myös vaatiiko tämä käyttäjiltä toimenpiteitä.
Hei Milja!
Isompaa ongelmaa ei enää tulisi olla, joten laitatko tästä meille tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com jossa selviää yritys joka tässä on kyseessä. Kiitos!
Terveisin, Milla / Netvisor
Hei Tinja!
Laitatko tästä meille tukipyynnön suoraan osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com jossa käy ilmi mikä yritys ja lasku on kyseessä niin jatkamme asian selvitystä tukipyynnöllä, kiitos!
Terveisin, Milla / Netvisor
Huomenta. Mulla ainakin on vielä tilanne, että poistettu ne molemmat, mutta että tiliotetta ei ole vielä käsitelty uudestaan, joten maksusuorituksia ei siis ole ollenkaan ja tiliote erottaa. Tarviiko huolestua, vai tuliko vaan viivettä tiliotteiden uudelleen käsittelyyn?
Meillä täsmää nyt tiliotteet, mutta kaksi (kassa-alennettua) laskua palautui ostolaskujen hyväksytty-tilaan, vaikka kyseiset laskut on siis jo maksettu. Normaalit maksut eivät palautuneet hyväksytty-tilaan. Saisiko tämän vielä setvittyä?
Hei Salla ja Mira!
Korjauksella tosiaan on poistettu molemmat tositteet ja tiliotteet käsitellään uudestaan tämän päivän aikana. Myös tänään maksujen kuittaantumisessa voi kuitenkin olla viivettä.
Terveisin, Milla / Netvisor
No nyt poistui tuplat, muttei jäänyt tiliotteelle sitä yhtäkään. Tosi ikävä että huolto aiheutti tämmöisen päänvaivan...
Eilisen aikana kuittaantuivat perjantain maksut jossain vaiheessa mutta tänään näyttää tosiaan olevan eiliset kuittaantumatta. Ei nyt kauhean hyvältä vaikuta, jos päivitys/huoltoviikonloppu rikkoo näin paljon ohjelmaa
Säästöpankin asiakkaalla ei näy perjantaisetkaan ostolaskujen maksut kuittaantuneen. Sama juttu eilisen tiliotteella. Onko nämä nyt kaikki kuitattava manuaalisesti?
OP:ssa on eilinen korjaantunut perjantain tiliote oikein, mutta eilisellä on kuittaamatta ostolaskusuoritukset. OmaSp tilien tiliotteille ei ole tapahtunut mitään, eli ostosuoritukset kuittaamatta perjantailta ja eilen.
Huomenta, vielä ainakaan ei ole tiliote korjaantunut, edelleen näkyvät tuplana osa ja osa normaalisti.
Oma Säästöpankkia käyttävällä asiakkaalla on ostolaskusuoritukset kirjautumatta kokonaan, Danskea käyttävällä kahteen kertaan.
Sama myös täällä, OP:n tili. Jään odottelemaan, että oikaistuuko teidän toimesta.
Sama juttu täällä. Ostolaskut kirjautuneet tuplasti, maksuilla kaksi peräkkäistä OS-tositetta. Saatteko korjattua?
Sama meillä. Ostolaskut kirjaantuneet kahteen kertaan maksetuiksi. Kaksi saman numeroista OS -tositetta. Saatteko korjattua?
Tinja Lahdenmäki
08.11.2022 9:31 am
Kuinka pitkä jono teillä on tämän ongelman tuottamien jälkiongelmien korjaamisessa? 13 päivää sitten tehnyt tukipyynnön, ja siihen ei ole vieläkään reagoitu mitenkään? Tuntuu kohtuuttomalta ajalta, kun on kyse teidän virheestä.