Olemme saaneet tiedon, että osa pankkiverkon kautta saapuneista verkkolaskuista on jäänyt saapumatta Netvisoriin Visma Solutions Oy:stä johtumattomista syistä. Ongelma koskee alkuvuodesta lähetettyjä ostolaskuja, joiden vastaanottajan operaattorina on Säästöpankit (ITELFIHH).
Tilanne on nyt korjattu Oma Säästöpankin puolella ja laskujen välityksessä ei enää ole ongelmia.
Päivitämme tätä tiedotetta, kun saamme tilanteesta lisätietoja Oma Säästöpankilta.
----------
Pävitys 23.3.2023 klo 14:30
Aikaväliltä 23.1.-15.3.2023 puuttumaan jääneet ostolaskut on nyt noudettu uudelleen Netvisoriin. Valitettavasti emme ole saaneet tietoa ongelman tarkasta alkamisajankohdasta ja Samlink pystyi toimittamaan laskut uudelleen viimeisen 60 päivän ajalta. On siis mahdollista, että tammikuun puolelta ostolaskuja jäi kokonaan saapumatta.
Tästä uudelleennoudosta johtuen puuttumaan jääneitä ostolaskuja voi löytyä tuplana ostoreskontrasta. Tämä on mahdollista, mikäli puuttumaan jäänyt lasku on vastaanotettu/lisätty Netvisoriin muilla tavoin. Ylimääräisen ostolaskun voi poistaa avaamalla ostolaskun ja valitsemalla Ostolaskun toiminnot > Poista lasku.
Mahdollisten reklamaatioiden osalta olettehan yhteydessä Oma Säästöpankkiin osoitteeseen LTUKI@omasp.fi. Reklamaatiosta tulee tulla yksilöidysti esille asiakkaalle koituneet rahalliset kustannukset ja mukana tulee olla liitteenä asiakkaan saamat laskut joista ilmenevät esim. aiheutuneet viivästyskulut.
Mahdollisten lisäkysymysten osalta voit olla yhteydessä Netvisorin asiakaspalveluun (osoite tuki.netvisor@visma.com).