Osalla asiakkaistamme on havaittu häiriötilanne tilililuettelon kopioinnissa, jossa tililuettelon kopiointi epäonnistuu kokonaan. Tässä tilanteessa akuutit tililuettelon muokkaukset on tehtävä suoraan muokkaamalla tililuetteloa. Tutkimme ongelmaa ja päivitämme tätä tiedotetta korjauksen edetessä.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
Some of our customers have experienced a malfunction in copying the specification of accounts, where the copying fails entirely. In this situation, urgent edits to specification of accounts must be made directly by editing the specification of accounts. We are investigating the issue and will update this notice as the investigation progresses.
We apologize for any inconvenience this may have caused.
Päivitys 20.10 klo 14:30
Tililuetteloiden kopiointi onnistuu jälleen.
You can successfully copy the specification of accounts again.
Eve Tiainen
Netvisor tuki ✓
20.10.2023 2:26 pm
Tililuettelon kopiointityökalu toimii jälleen. Mikäli törmäät vielä ongelmiin, laitathan tarkemmat tiedot suoraan tukeemme tuki.netvisor@visma.com .