Teemme muutoksia Netvisorin laskujen vastaanottoon sähköpostitse maanantaina 10. kesäkuuta klo 19:00-21:00 välisenä aikana. Huollon aikana vaihdamme taustalla olevan postinjakelulogiikan uuteen palveluntarjoajaan. Muutokset parantavat palvelun turvallisuutta ja roskapostisuodatusta sekä lisäävät järjestelmän luotettavuutta. Muutoksen aikana laskujen skannauksessa voi esiintyä joitakin viiveitä. Kehotamme asiakkaitamme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com, jos siirtymisen jälkeen ilmenee ongelmia laskujen vastaanottamisessa sähköpostitse.
We are doing maintenance on Netvisor's invoice receiving via email on Monday 10th June between 19:00 - 21:00. During the maintenance we will change the mail delivery logic in the background to a new provider. These changes will increase the security and spam filtering of the service, while increasing the system's reliability. During the change some delays in the invoice scanning may occur. We urge our customers to be in contact to our customer support at tuki.netvisor@visma.com if any issues with the invoice receiving via email come up after the migration.
Updated 20:40
The maintenance has been conducted successfully and the services should work as usual for the customers. Please let us know if you notice any anomalies.
Huoltotyö on nyt suoritettu ja palvelun tulisi toimia normaalisti. Ilmoitattehan, mikäli havaitsette mitään poikkeavaa laskujen vastaanotossa sähköpostitse.