Starta ett nytt ämne
*Ratkaistu* Kirjautuminen Netvisoriin pankkitunnuksilla ei onnistu tällä hetkellä - Logging into Netvisor with bank credentials is currently not possible

J

Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa on havaittu häiriö, jonka seurauksena osa käyttäjistä ei pysty tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella tai Telia Tunnistus -palvelun kautta, eikä allekirjoittamaan dokumentteja sähköisesti. Tämä vaikuttaa myös mm. Netvisoriin kirjautumiseen. Kirjautuminen Netvisoriin onnistuu Netvisor-mobiilisovelluksen avulla.

Olemme saaneet Telialta tiedon, että korjaustoimet ovat käynnissä. Päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa.

Häiriö alkoi: 20.9.2024 14:10

Pahoittelemme häiriötä. 


Päivitys 20.9.2024 klo 16.38


Telia on ilmoittanut, että Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa havaittu häiriö on korjattu.



We have detected a disturbance in Telia Tunnistus brokering and digital signing services. Due to the disturbance, some users are unable to authenticate to websites using Mobile ID or Telia Tunnistus brokering service, or to sign documents digitally. This affects also among others to logging to Netvisor. You can log in to Netvisor using the Netvisor-mobile app.

We have been informed by Telia that the repair work is underway. We will update this bulletin as the investigation progresses or the problem is resolved.


Incident start time: 20.9.2024 14:10

All timestamps are Finnish time.

Our apologies for the disturbance.


Update 20.9.2024 at 16.38


Telia has informed that the detected disturbance in Telia Tunnistus brokering and digital signing service has been resolved.


Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu