Hei. Saisiko äppiin mahdollisuuden tilata push -notifikaation kun järjestelmään saapuu uusi verkkolasku.
Sovellusversion päivitys 2.0.12 (7.5.2025)
Sovellusversion päivitys 2.0.11 (16.4.2025)
Sovellusversion päivitys 2.0.10 (7.4.2025)
Sovellusversion päivitys 2.0.9 (26.3.2025)
Sovellusversion päivitys 2.0.8 (19.3.2025)
----------
Netvisor-mobiilisovellus uudistuu alkuvuodesta 2025. Uusi sovellus tulee käyttäjilleen päivitettäväksi vaiheittain tammi-helmikuun 2025 aikana ja on nyt ladattavissa kaikilla käyttäjillä. Sovelluksen ulkonäkö ja toiminnallisuudet uudistuvat. Tavoitteenamme on sujuvoittaa Netvisorin mobiilikäyttöä yhtenäistämällä mobiilisovelluksiamme ja jatkamalla kehitystyötä yhtä mobiilisovellusta kohti.
Kun uusi sovellus on julkaistu, ei vanhojen sovellusversioiden käyttäminen ole enää siirtymäajan jälkeen mahdollista. Vanhan Netvisor-mobiilisovelluksen käyttö loppuu maaliskuun 2025 loppuun. Samalla päättyy myös Visma Manager-sovelluksen käyttö Netvisorin kanssa. Netvisor-mobiilisovelluksen minimivaatimukset käyttöjärjestelmien osalta ovat tulevan päivityksen jälkeen Android 12 sekä iOS 16. Esimerkiksi Androidin käyttöjärjestelmävalmistaja ei enää julkaise uusia tietoturvapäivityksiä Androidin vanhempiin käyttöjärjestelmäversioihin. Minimivaatimukset käyttöjärjestelmien osalta varmistavat, että sovellusten käyttö mobiililaitteella on mahdollisimman turvallista.
Mitä tapahtuu:
Mikä muuttuu:
Netvisorin selainversioon ja mobiilisovellukseen voi jatkossakin kirjautua myös verkkopankkitunnuksilla sekä mobiilivarmenteella. Tarkemmat ohjeet löydät Palveluun kirjautuminen Netvisor-mobiilisovelluksella-ohjeesta.
Päivitämme tätä tiedotetta uudistuksen edetessä ja kaikki mobiilisovelluksen päivittämistä koskevat päivitykset voit lukea tiedotteen alaosasta. Kirjautuneena käyttäjänä voit seurata tiedotteen päivityksiä tiedotteen oikeasta yläkulmasta valitsemalla "Seuraa" painikkeen.
Päivitys 30.5. Suljemme tämän Netvisor-Mobiilisovelluksen uudistusta koskevan tiedotteen. Jatkossa sovelluksen päivityksistä tiedotetaan erikseen.
Päivitys 8.5. Vanha mobiilisovellus on nyt suljettu. Jos käyttäjän laitteelle ei voida ladata uutta Netvisor-Mobiilia, Netvisorin selainversioon kirjautumiseen voidaan käyttää suomalaisia pankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai Viron/Norjan/Ruotsin ID-korttia. Muiden ulkomaalaisten osalta ohjelman käyttö vaatii sen, että heillä olisi käytössä laite, jossa on riittävän uusi käyttöjärjestelmä, jolla voi käyttää kirjautumiseen Netvisor Mobiilia.
Päivitys 17.4. Sovellusversion päivitykset ilmoitetaan toistaiseksi tämän tiedotteen ylälaidassa.
Päivitys 11.3. Netvisorin rajapinnassa on havaittu hetkellisiä häiriöitä, jotka voivat vaikuttaa myös Netvisor-mobiilisovelluksen käyttöön osalla asiakkaista. Häiriötiedote: Häiriöitä Netvisorin API-rajapinnassa
Päivitys 4.3. Lisätty tieto tällä hetkellä tiedossa olevien widgetien päivitysaikataulusta.
Päivitys 27.2. klo 9.30 Sovellus saattaa osalla käyttäjistä ostolaskun maksatuksessa virheellisesti ilmoittaa "Tilin saldo ei riitä". Tämä ei kuitenkaan estä laskujen maksamista. Virhe tullaan korjaamaan seuraavassa sovellusversiossa.
Päivitys 26.2. klo 8.30 Lisätty tieto vanhan Netvisor-mobiilin käytön päättymisestä.
Päivitys 21.2. klo 14.45 Samsung Galaxy Xcover Pro sekä Samsung Galaxy A51 puhelimilla ilmennyt ongelma, ettei tunnistautumissivu avaudu, on nyt korjattu ja Netvisor-mobiilisovelluksen käyttöönoton pitäisi onnistua.
Päivitys 21.1. klo 8.15 Lisätty tieto tunnisteella kirjautumisesta.
Päivitys 20.1. klo 15.30: Tarkennettu tiedotetta muutosten osalta.
Päivitys 10.1. klo 13.00: Uusi sovellus tulee päivitettäväksi vaiheittain tammi-helmikuun 2025 aikana.
Päivitys 9.1. klo 9.00: Lisätty linkki ohjesivulle.
----------
The Netvisor mobile application will be renewed in early 2025. The new application will be upgraded for its users in phases between January and February 2025. The design and functionalities of the app will be renewed. Our goal is to streamline the Netvisor mobile user experience by unifying our mobile apps and continuing to work towards a single mobile app.
Once the new app is released, it will no longer be possible to use the old versions of the app after the transition period. The old Netvisor mobile app will expire at the end of March 2025. At the same time, the use of Visma Manager app with Netvisor will not continue. The minimum requirements for the Netvisor mobile app for operating systems after the upcoming update are Android 12 and iOS 16. For example, the Android OS vendor will no longer release new security updates for older OS versions of Android. The minimum requirements for operating systems will ensure that applications are as secure as possible when used on a mobile device.
What happens:
What changes:
It will continue to be possible to log in to the browser version of Netvisor and the mobile app using online banking credentials and a mobile certificate. For more detailed instructions, see the Netvisor mobile app login instructions.
We will update this bulletin as the upgrade progresses and you can read all updates on the mobile app upgrade at the bottom of the bulletin. As a logged in user, you can follow updates to the bulletin by selecting the "Follow" button in the top right corner of the bulletin.
Application version update 2.0.12 (7.5.2025)
Application version update 2.0.11 (16.4.2025)
Application version update 2.0.10 (7.4.2025)
Financial widgets
Fixed a bug in weekly/monthly work time calculation
Improved home page loading
In-app improvements
Application version update 2.0.9 (26.3.2025)
Purchase invoices that are in the payment service are displayed.
Improvements and bug fixes
Application version update 2.0.8 (19.3.2025)
Update 30.5. We are closing this bulletin on the Netvisor Mobile App renewal. In the future, updates to the application will be communicated separately.
Update 11.3. Temporary disruptions have been detected in the Netvisor API interface for some customers, which may also affect the use of the Netvisor mobile application. Problems in Netvisor API
Update 4.3. Added a timetable of the current schedule for updating the company's key figures.
Update 27.2. at 9.30 p.m For some users, the application may incorrectly display "Account balance not sufficient" when paying a purchase invoice. This does not prevent the payment of invoices. This error will be fixed in the next version of the application.
Update 26.2. at 8.30 a.m. Added information about the expiry of the old Netvisor mobileapplication.
Update 21.2. at 3 p.m: The problem with the Samsung Galaxy Xcover Pro and Samsung Galaxy A51 phones not opening the authentication page has now been fixed.Authentication and login into the Netvisor mobile app should now be possible normally.
Update 21.1. at 8 a.m: Added information about logging in with identifier
Hei. Saisiko äppiin mahdollisuuden tilata push -notifikaation kun järjestelmään saapuu uusi verkkolasku.
Osalla käyttäjistä tällä hetkellä häiriöitä Netvisor-Mobiilin käytössä, tästä tehty erillinen tiedote, jota päivitämme: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000290116
Eilen (torstaina) päivällä pääsi vielä kirjautumaan Netvisoriin, mutta eilen kello 16 alkaen enää ei, vaan tulee ilmoitus "Pääsy evätty" - ei siis pääse matkalaskuihin tai muuallekaan Netvisorissa. Ongelma koskee meidän yrityksessä ilmeisesti kaikkia (tähän mennessä kolme henkilöä ilmoittanut ongelmasta). Google Play'stä Netvisorin päivitys + uudelleen tunnistautuen Netvisoriin kirjautuminen ei poista ongelmaa.
Sovellus (IOS) jää toistuvasti jumiin kasvotunnistamisen jälkeen, ja edellyttää sovelluksen tappamista jotta pääsee yrittämään uudelleen.
Sovellus jumiutuu sekä sen avaamisen yhteydessä että QR-koodin lukemisen jälkeen.
Hämmentävän epävakaa / -luotettava toteutus.
Uusi mobiilisovellus toimi hetken aikaa, mutta noin 1,5kk on ollut ongelma, että sovelluksen avatessa näkymä on pelkkää muhjua, eikä asia korjaannu muuten kuin poistamalla sovellus ja asentamalla se uudelleen. Näin toimittuna sovellus on toiminut viikon ja sama rumba taas uudestaan. Ja nyt tuo poisto/asennusväli on muuttunut vuorokaudeksi. Erittäin kuormittavaa ja aikaavievää. Puhelin iPhone Pro 15.
Miksi tältä sivulta ei voi lukea kaikkia kommentteja, 32 kommenttia pitäis olla jätetty mutaa näkyy vain osa, eikä missään ole "lataa lisää" -nappia?
Hei Frank!
Välitin palautteesi mobiilin tuotekehitystiimille. Palautetta voi laittaa myös suoraan sovelluksesta Profiili-välilehdeltä Lähetä palautetta.
Hei Teija!
Tuo QR-koodin lukemisen virhe voisi liittyä siihen, että puhelimen tai sovelluksen asetuksissa on estetty QR-koodien lukeminen tai kameran käyttö sovellusta käytettäessä. Tarvittaessa olethan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.
Myöskään OnePlussalla ei asiatarkastaja pääse Netvisoriin.
Hei!
Erällä asiatarkastajallamme oli sovellus päivittynyt. Nyt hän ei pääse nettiversioon vaikka appillä lukeekin QR-koodin, mutta siitä ei pääse eteenpäin.
Hänellä on Samsung Galaxy A54 -puhelin, onko ongelma siinä?
Hei.
Kiitos yhteydenotosta.
Ratkaisin jo itse ongelman, mutta tästä kannattaa tiedottaa muillekin. En päässyt mobiilisovelluksen kautta kirjautumaan QR-koodilla, koska mobiilisovelluksen kysyessä sallitaanko mobiilisovelluksen ottaa kuvia (ja tms.), vastasin siihen, että salli vain tämän istunnon ajan. Siihen olisi pitänyt vastata salli aina. En nyt ihan sana tarkkaan enää muista kysymystä, mutta kun kirjauduin ensin ulos Netvisorista ja kokeilin uudelleen tuolla salli aina-vastauksella pääsin kirjautumaan. Aika erikoista.
Onko missään ilmoitettu millä Android versiolla pääsee päivittämään mobiilisovelluksen? Minulla on työpuhelin vuodelta 2019 Samsung SM-A530F, One UI-versio 1.0, Android-versio 9. Viimeisin päivitys on helmikuulta 2023 eli puhelimeen ei enää saa mitään päivityksiä. No tällä työpuhelimen versiolla ei ole merkitystä enkä hanki uutta työpuhelinta, koska jään eläkkeelle tämän vuoden aikana.
Oma henkilökohtainen puhelin, johon latasin uuden mobiilisovelluksen, on Samsung Galaxy A52 5G, One UI-versio 6.1, Android-versio 14. Tähän omaan puhelimeen on Android päivittynyt viimeksi 15.1.2025 eli päivitykset toimivat. Ja voin toki käyttää omaa puhelinta kirjautumiseen, se ei ole ongelma. Ja tällä puhelimella pääsin Netvisoriin.
Netvisor Mobile versio 2.0.5 (1740057241). Yleensä käytän mobiilisovellusta vain Netvisorin selainversioon kirjautuessa.
Ystävällisin terveisin
Malla Salomaa
Piipposen Kone Oy
Hei Marja-Liisa!
Laitatko meille vielä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com lisätiedot (puhelimen merkki, käyttöjärjestelmän versio ja mobiilisovelluksen sovellusversio) kuvakaappauksineen tuosta näkymästä, niin voimme tutkia kirjautumisongelmaanne tarkemmin.
Tänä aamuna ei toiminut uusi mobiilisovellus lainkaan enkä päässyt sitä kautta kirjautumaan Netvisoriin. Latasin uuden version ja perjantaina pääsin sillä kirjautumaan. Kirjauduin tänään mobiilivarmenteella, joka on varma ja toimiva palvelu. Odotan tietoa, milloin mobiilisovellus alkaa taas toimimaan.
Jenni Heikkinen
Netvisor tuki ✓
14.05.2025 1:05 pm
Hei Eeropekka!
Kiitos kehitystoiveestasi, tällainen ominaisuus on suunnitteilla sovellukseen, mutta tarkempi aikataulu ei ole vielä tiedossa.