Starta ett nytt ämne
*Ratkaistu* Häiriö ostolaskujen vastaanotossa skannauspalvelun kautta

Olemme havainneet, että ostolaskujen vastaanotossa skannauspalvelun kautta on tällä hetkellä häiriö. Häiriö koskee osaa sähköpostilla skannauspalveluun lähetetyistä laskuista. 


Tutkimme asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai asian ratkettua. 

Pahoittelemme viiveestä aiheutuvaa haittaa.


We have detected a disruption in receiving purchase invoices through the scanning service. This issue affects some of the invoices sent to the scanning service via email.


We are investigating the matter and will update this notification as the investigation progresses or once the issue is resolved.

We apologize for any inconvenience caused by the delay.


----------


Päivitys 21.1.2025 klo 15:35: Maventa paikansi häiriön ja tilanne on nyt korjattu. Materiaalit, jotka ovat häiriöstä johtuen viivästyneet, ovat käsittelyssä ja toimitetaan Netvisoriin mahdollisimman pian. Maventan tiedote löytyy täältä


Update 21.1.2025 15:35: Maventa identified the issue and the situation has now been resolved. The materials that were delayed due to the disruption are being processed and will be delivered to Netvisor as soon as possible.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu