Starta ett nytt ämne
Osa skannauspalveluun lähetetyistä ostolaskuista jäänyt saapumatta Netvisoriin

Olemme havainneet, että osa tammi-helmikuun aikana skannauspalveluun lähetetyistä laskuista on jäänyt siirtymättä skannauspalveluun. Siirtymättä jääneet laskut on nyt siirretty skannattavaksi ja tämän takia kyseiset laskut saapuvat myöhässä Netvisoriin.


Tästä johtuen puuttumaan jääneitä ostolaskuja voi löytyä tuplana ostoreskontrasta. Tämä on mahdollista, mikäli puuttumaan jäänyt lasku on vastaanotettu/lisätty Netvisoriin muilla tavoin. Ylimääräisen ostolaskun voi poistaa avaamalla ostolaskun ja valitsemalla Ostolaskun toiminnot > Poista lasku.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa!



We have noticed that some invoices sent to the scanning service in January-February did not get transferred to the scanning service. These invoices have now been transferred for scanning, and as a result, they are arriving late in Netvisor.


Because of this, missing purchase invoices might appear duplicated in Open purchase invoices. This can happen if the missing invoice was received/added to Netvisor through other means. An extra purchase invoice can be removed by opening the purchase invoice and selecting Purchase invoice functions > Delete Invoice.


We apologize for any inconvenience this may cause!


S

Hei,


Voiko tämä koskea myös verkkolaskuja? Meille tuli eilen illalla 3.2. päivätty lasku, jonka eräpäivä on ollut jo 17.2.

Hei Päivi!


Tämä kyseinen häiriö koskee vain skannauspalvelun kautta saapuneita ostolaskuja. Tiedossamme ei ole häiriötä verkkolaskujen vastaanottoon liittyen, mutta olethan tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme ([email protected]).

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu