Starta ett nytt ämne
Visma Sign sähköisen allekirjoittamisen huoltokatko 10.5. klo 9:00-17:00

Visma Sign -palvelussa on huoltokatko lauantaina 10.5. klo 9:00-17:00. Tuona aikana uusien sähköisten allekirjoituskutsujen luominen Netvisorista ei ole mahdollista, jonka vuoksi suosittelemme luomaan uudet allekirjoituskutsut ennen tai jälkeen huoltokatkon ajankohdan. Huoltokatkon aikana myöskään allekirjoitusten tila ei päivity Netvisoriin. Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa haittaa.



There will be a maintenance break in the Visma Sign service on Saturday, May 10th, from 9:00 AM to 5:00 PM. During this time, it will not be possible to create new electronic signature invitations from Netvisor. Therefore, we recommend creating new signature invitations before or after the maintenance break. Also the status of the signatures will not update in Netvisor during the maintenance break. We apologize for any inconvenience caused by the maintenance break.

Logga in eller Registrera för att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu