30-03-2016 11:05 am posted by Anonymous
Onko mahdollista saada automaattisesti ostolaskun kassa-alennukselle kustannuspaikka, siis sama kuin mikä kuluksi kirjatulla ostolaskulla on?
07-12-2017 10:11 am posted by Jani Korhola
Hei Tuula ja Mikko,
Kirjasin tämän meidän työlistalle ja se jää sinne odottamaan toteutusta. Aikataulua en tälle osaa nyt antaa, joten arkistoin tämän toiveen.
07-12-2017 10:18 am posted by Anonymous
Hei Jani Korhola
Olisikohan tuo kassa-ale häviävä luonnonvara kun ei tähän toiveita ole ollut.
Tuohon Mikon esittämään valuuttakurssieroon toivoisin kyllä vakiokustannuspaikka samoin kuin pyöristyseroille.
T:Tuula
07-12-2017 11:10 am posted by Jani Korhola
Hei Tuula,
Muistan saaneeni muutaman toiveen myös kassa-aleen liittyen meidän tukitikettien kautta, joskaan se ei ole suureksi ongelmaksi noussut.
06-03-2018 3:22 pm posted by Anonymous
Hei,
Itse olen esittänyt kassa-alennusten automaattista kustannuspaikkakirjausta jo vuosia sitten, mutta eipä ole mitään tapahtunut. Näiden käsinkirjaukseen menee kyllä kohtuuttomasti aikaa, eikä luulisi olevan teknisesti vaikea toteuttaa. Joka kerta näitä kirjattaessa manaa surkean vanhanaikaista ohjelmaa, joka ei edes tällaiseen automaatioon pysty.
14-09-2022 2:53 pm posted by Jaana Tonteri
Olemme tänä vuonna ottaneet ohjelman käyttöön ja itse pyysin kehitysehdotuksella tänään, että saataisiin kohdistettua kustannuspaikka kassa-alennukselle. Tätä on näköjään toivottu jo 6 vuotta sitten. Olisiko jo aika tehdä asialle jotain?
Visma ✓
23-09-2022 8:04 am posted by Kaisa Sorsa
Hei Jaana!
Kassa-alennusten automaattisen kustannuspaikkakirjauksen puuttuminen on tuotekehityksen tiedossa ja tämä on korjauslistalla. Valitettavasti aikatalua tämän korjaamiselle ei ole antaa.
Terveisin,
Kaisa / Netvisor
Anonymous
30-03-2016 11:10 am posted by Anonymous
Hei,
samaan aihepiiriin lisäyksen toivoisin, että maksun yhteydessä tulleet valuuttakurssierot kirjaantuisivat myös kustannuspaikalle