Tässä ohjeessa kerrotaan siitä, miten ennen tuotantokäytön aloittamista rekisterit voi tuoda Rackbeatiin csv-muodossa.
Ennen käytön aloittamista asiakas-, tuote- ja toimittajarekisterit voi tuoda Rackbeatiin csv-muodossa. Csv-tuonti ei ole pakollista, vaan tuotteet, asiakkaat ja toimittajat voi perustaa Rackbeatiin sitä mukaa, kun niitä käytön aikana tarvitaan. Uuden asiakkaan, toimittajan ja tuotteen perustaminen suoraan Rackbeatiin onnistuu näiden ohjeiden avulla:
a. Asiakasrekisterin perustamisesta on kerrottu tarkemmin Rackbeat asiakkaat -ohjeessa
b. Toimittajarekisterin perustamisesta on kerrottu tarkemmin Rackbeat toimittajat -ohjeessa
c. Tuoterekisterin perustamisesta on kerrottu tarkemmin Rackbeat tuotteet -ohjeessa
Rekisterien tuonti csv-tuonnilla
1. Asiakasrekisteri
- Mallina voi käyttää Tuo asiakkaat.csv -pohjaa
- Näkymässä Myynnit > Asiakkaat valitse Tuo tietoja / Lataa tiedot > Tuo tietoja. Valitse tiedosto ja Tuo.
- Asiakastietojen tuonnista on kerrottu tarkemmin täällä.
2. Toimittajarekisteri
- Mallina voi käyttää Tuo toimittajat.csv -pohjaa
- Näkymässä Ostot > Toimittajat valitse Tuo tietoja / Lataa tiedot > Tuo tietoja. Valitse tiedosto ja Tuo.
- Toimittajatietojen tuonnista on kerrottu tarkemmin täällä.
3. Tuoterekisteri
- Mallina voi käyttää Tuo tuotteet.csv -pohjaa
- Näkymässä Varasto > Tuotteet valitse Tuo tietoja / Lataa tiedot > Tuo tietoja. Valitse tiedosto ja Tuo.
- Tuotetietojen tuonnista on kerrottu tarkemmin täällä
Avainsanat: Rackbeat integraatio, synkronointi, csv-tuonti
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback