20-09-2019 10:21 am tekijä Anonymous
Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?
Visma ✓
20-09-2019 2:01 pm tekijä Teemu Luukkonen
Communityn käyttämättömyys ei kyllä pitäisi mitenkään vaikuttaa tähän asiaan. Tässä kohtaa en muuta syytä keksi, kuin että täytyy olla ns. community-alustan bugi, josta johtunut. Toivotaan että ei toistu!
Visma ✓
10-10-2019 7:16 am tekijä Teemu Luukkonen
Kiitos infosta. Laitoin julkaisutiedotteet nyt myös itselleni tilaukseen. Odotan seuraavan tiedotteen ja katson, että tuleeko viesti läpi edes itselleni. Palaan asiaan seuraavan julkaisutiedotteen ilmestyttyä.
10-10-2019 4:33 pm tekijä Anonymous
Voisko tähän tehdä nyt ihan yksinkertaisen sähköposti postituslistan, että julkaisutiedotteen saisi meiliin kun ei tämä nyt toimi?
24-09-2019 6:49 am tekijä Anonymous
Sama vika myös täällä. Viikkopäivitystiedote on tullut viimeksi 15.8.2019 ja sen jälken ei enää mitään. Eikä tosiaan ole roskapostissa täälläkään.
Visma ✓
26-09-2019 11:47 am tekijä Rane Olsen
Ylläpitäjän näkökulmasta se entinen community-alusta oli todella huono ja kankea käyttää.
Visma ✓
20-09-2019 12:22 pm tekijä Rane Olsen
Ok, meiltä tutkitaan asiaa parhaillaan.
26-09-2019 11:53 am tekijä Anonymous
Onneksi niin minä kuin te siellä Netvisorissa työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin, vai kuinka?
Se entinenhän oli juurikin käyttäjäystävällinen ��
11-10-2019 12:07 pm tekijä Anonymous
Testimielessä laitoin itselleni uutiset tilaukseen ja kyllä tuo eilinen päivitystiedote tuli spostiini..
Visma ✓
24-09-2019 7:30 am tekijä Teemu Luukkonen
Tässä kohtaa ennen seuraavaa viikkopäivitystä kehotan perumaan tilauksen julkaisutiedotteista ja tilaamaan sen uudestaan. Emme vielä tiedä auttaako tämä, mutta se selviää meille seuraavan viikkopäivityksen kohdalla. Saat tehtyä tämän seuraavasta kohdasta:
Ja samasta kohdasta saat tehtyä tilauksen perumisen jälkeen uudestaan.
Jos tuo yllä oleva temppu toimii, niin se tarkoittaa siltä, että communityn alusta on syystä tai toisesta "nollannut" tilauksen. Jatkan asian tutkimista.
Visma ✓
25-09-2019 4:34 pm tekijä Teemu Luukkonen
Moikka Kati,
Harmi, että community ei tunnu sinusta yhtä aktiiviselta kuin ennen. Käyttäjien aktiivisuustaso on pysynyt jotakuinkin samana jo vuosia, vaikkakin toki eri käyttäjien kesken muutosta on tapahtunut. Mutta ulkoasu ei ole paras mahdollinen ja saatta antaa toisenlaisen vaikutelman. Siksi tähän ollaan tekemässä muutoksia.
Ideoista sen verran, että ideoiden standardinäkymä on "suosituimmat ideat". Uudet ideat saat valittua ideoiden yläpuolelta. Ja ideoiden käsittelyssä ei ole tapahtunut muutosta.
Ja kun katsotaan dataa, niin ideointi on toiminut todella hyvin. Prosentuaalisesti olemme pystyneet toteuttamaan todella hyvin ideoita. Jos verrataan yleisesti ideointidataan mitä business to business communityissä maailmalla tapahtuu, niin olemme ihan kärkipäätä.
Kaikki ei siis minun mielestä ole aivan pielessä, mutta en myöskään puolustele enempää. Nimittiäin mikään edellä mainittu ei poista sitä tosiasiaa, että esim. tämän ketjun käyttäjät eivät ole tyytyväisiä nykymenoon. Ja se on fakta. Juuri siksi, niin kun olen jo tässäkin ketjussa maininnut, on ulkoasuun tulossa isohkoja muutoksia ja uskon että ne vievät communityämme taas parempaan suuntaan �� Siitä on hyvä aloittaa parannukset. Katsotaan mihin se meidät vie ja mitä voimme sen jälkeen tehdä vieläkin paremmin.
Visma ✓
26-09-2019 12:20 pm tekijä Teemu Luukkonen
Olet Tuula 100% oikeassa tässä asiassa "työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin". Erittäin hyvin sanottu.
Visma ✓
20-09-2019 1:37 pm tekijä Teemu Luukkonen
Moikka Tuula,
Tutkin asiaa, mutta mitään syytä en tähän käytökseen löytänyt. Myöskään mikään yleisempi virhe tämä ei ole, koska ei esiinny yleisesti.
Lähetin sinulle myös yksityisviestin testimielessä, että saatko siitä meiliä? Samoin tuleeko tästä vastauksesta meiliä?
Vastaile tähän viestiin, että tuleeko mitään viestejä tällä hetkellä läpi?
Visma ✓
24-09-2019 7:13 am tekijä Teemu Luukkonen
Moikka,
Alright, kiitokset infosta! Tutkin lisää ja palaan asiaan, kun homma alkaa valjeta.
Visma ✓
11-10-2019 7:12 am tekijä Teemu Luukkonen
Spostilistaa ei tulla tekemään, koska käyttäjällä tulisi olla itsellä mahdollisuus vaikuttaa, että mitä postia haluaa. On minun virhe, että tämä ei vieläkään toimi. Olin siinä uskossa, että olisi osa isompaa kokonaisuutta, mutta nyt vasta heräsin todellisuuteen, että juuri tämä yksi tilaus ei syystä tai toisesta toimi = eskaloin tämän sitten alustan toimittajalle. Usko, että saadaan kuitenkin korjattua suht pikaisesti.
ps. uusi viikkopäivitys on julkaistu ��
Visma ✓
11-10-2019 12:48 pm tekijä Teemu Luukkonen
Kiitti infosta! Tuo koko uutisten tilaus tämänkin persuteella siis toimii, mutta jos tilaa pelkästään tunnistelapun "Julkaisutiedotteet", niin se ei pelaa. Tämä case on viety eteenpäin ja odotetaan siihen korjausta alustan toimittajan puolelta.
Moi!
Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).
Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :)
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager