Starta ett nytt ämne
En saa enää tilauksia enkä muutakaan viestintää teiltä sähköpostiini?

A

Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?


Bäst svar

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager


A

Hei Teemu

 

Me Katin kanssa vertaamme nykyistä Communityä siihen entiseen, kokonaan toisenlaiseen kanavaan. Siellä keskusteltiin vilkkaasti, sinne oli tosi nopea kommentoida ja kaikki tärkeä näkyi heti etusivulta. Tässä uudessa on etusivulla isoja naamakuvia ja vain muutama juttu, ei palvele kiireistä kirjanpitäjää. Entisessä saatiin yhdelle sivulle mahdutettua kaikki tärkeimmät, ei tarvinnut eri sivuja klikkailla että näki missä ollaan menossa. Jos tuli joku vika ohjelmaan, verottajan sivut olivat poissa käytöstä, jollain pankilla häiriö yms. niin nopeasti saatiin tieto laajalle käyttäjäkunnalle kun aina oli joku joka tiedotti asiasta. Etusivulta näkyi 5-10 uutta ideaa, 5-10 uutta keskutelua sekä 5-10 teidän tiedotetta ja paljon muuta. Harmi kun ei tullut otettua kuvaruutukopiota niin näkisitte millainen oli kanava joka oli palveleva ja sitä todella käytettiin paljon. Nyt isot naamakuvat ja muut visuaaliset seikat ovat teidän mielestä tärkeämpiä kuin oikea asia. Lisäksi joudumme klikkailemaan välilehdeltä toiselle ja hiirikäsi kiittää. Ihan kun joku ei olisi koskaan teille ergonomiasta maininnut �� En tykkää yhtään tästä uudesta kanavasta ja suurin syy on se että olin saanut olla osana parempaa, eli käyttää entistä hyvin palvelevaa kanavaa. Jos nyt pitäisi alkaa tallentamaan mapeista tositteita, en tykkäisi siitäkään, tässä on sama juttu.

R

Ylläpitäjän näkökulmasta se entinen community-alusta oli todella huono ja kankea käyttää.

A

Onneksi niin minä kuin te siellä Netvisorissa työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin, vai kuinka?

Se entinenhän oli juurikin käyttäjäystävällinen ��

T

Olet Tuula 100% oikeassa tässä asiassa "työskentelemme sen eteen, että asiakkaan päässä kaikki olisi sujuvaa ja helppoa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä vaikka itse joskus vähän mutkilla mennäänkin". Erittäin hyvin sanottu.

A

Tein kaikki temput mitä tuossa aikaisemmin oli mainittu, mutta en toimenpiteistä huolimatta ole saanut viikkopäivitys julkaisuja sähköpostiin.

 

 

T

Kiitos infosta. Laitoin julkaisutiedotteet nyt myös itselleni tilaukseen. Odotan seuraavan tiedotteen ja katson, että tuleeko viesti läpi edes itselleni. Palaan asiaan seuraavan julkaisutiedotteen ilmestyttyä.

A

Voisko tähän tehdä nyt ihan yksinkertaisen sähköposti postituslistan, että julkaisutiedotteen saisi meiliin kun ei tämä nyt toimi?

 

 

T

Spostilistaa ei tulla tekemään, koska käyttäjällä tulisi olla itsellä mahdollisuus vaikuttaa, että mitä postia haluaa. On minun virhe, että tämä ei vieläkään toimi. Olin siinä uskossa, että olisi osa isompaa kokonaisuutta, mutta nyt vasta heräsin todellisuuteen, että juuri tämä yksi tilaus ei syystä tai toisesta toimi = eskaloin tämän sitten alustan toimittajalle. Usko, että saadaan kuitenkin korjattua suht pikaisesti.

 

ps. uusi viikkopäivitys on julkaistu �� 

A

Testimielessä laitoin itselleni uutiset tilaukseen ja kyllä tuo eilinen päivitystiedote tuli spostiini..

T

Kiitti infosta! Tuo koko uutisten tilaus tämänkin persuteella siis toimii, mutta jos tilaa pelkästään tunnistelapun "Julkaisutiedotteet", niin se ei pelaa. Tämä case on viety eteenpäin ja odotetaan siihen korjausta alustan toimittajan puolelta.

S

Onkohan nyt taas jokin bitti poikittain? Olen saanut viimeisen viikkopäivityksen sähköpostiin 20.10.2022. Onko muilla vastaavaa vai minun ongelma?

S

Sama ongelma on myös täällä.

Svar

Moi! 


Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn  ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).


Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :) 


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

S

Hei, asetuksia muuttamatta sain aiemmin tänään taas ilmoituksen viikkopäivityksistä sähköpostiini, joten asia kunnossa.

Hyvä juttu, että nyt toimii! Palataan asiaan, jos vastaavaa vielä tapahtuu.


Ystävällisin terveisin, 

Sofia Tuominen / Solutions Community Manager

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu