Milloin tämä saadaan kuntoon?
Osalla asiakkaista osoitteeseen [email protected] lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.
Päivitys 11.11.2022
Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä [email protected].
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
----------
Päivitys 9.11.2022
Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja.
Milloin tämä saadaan kuntoon?
Hei Robert!
Valitettavasti aikataulua korjaukselle ei ole vielä antaa. Päivitämme tiedotetta, kun asiasta on lisätietoja.
Terveisin, Milla / Netvisor
Tuleeko näille asiakkaille tästä nyt joku virheviesti tms vai mistä voi tietää kuuluuko siihen joukkoon jonka aineistot eivät mene perille?
Joko tähän on näköpiirissä ratkaisua? Aika onnetonta kun osa laskuista menee läpi ja osa ei ja tieto tulee viiveellä epäonnistuneista yrityksistä.
Vielä ei näköjään toimi, kun itselläni oma tiedosto ei mennyt eteenpäin ja samalla asiakkaani myös laittoi viestiä, että eivät mene..
Ei toimi täälläkään. Maanantaina eScaniin lähetetyistä tulee nyt n. 2vrk jälkeen paluuviestejä, että ei mene perille.
Ei toimi. Pikaista korjausta odotetaan.
Onko mahdollisesti mitään tietoa, että koska tämä olisi kunnossa? Varsinkin kk:n vaihteessa siirtyvä materiaalimäärä on ko. osoitteen kautta suurehko, joten alkaa sähköpostit "täyttymään" käsiteltävistä materiaaleista.
Toivoisin todella pikaista korjausta!
Ongelma toistuu edelleen ainakin meillä. Satunnaisesti jokin liite pääsee läpi mutta valtaosa ei. Meillä tulee ulkomaiset ostolaskut sähköpostilla ja olemme ne luoneet aina eScanin kautta. Oliko tähän jokin kiertokeino?
Täällä samaa ongelma, me vaihdoimme omat sähköpostit pari kk sitten toimimaan Microsoftin Office365 kautta jonka kautta nuo liitteet koittaa lähteä Netvisorille, olisiko tässä yhdistävä tekijä, onko muilla myös Office365 käytössä ?
Meillä on tuo M365 ja ongelmia on ollut... pitääkin katsoa jos liitteet menisi paremmin läpi toisen sähköpostipalvelun kautta.
Meillä myös Office365 käytössä mutta epäilen vahvasti, että ongelma on vain ja ainoastaan Netvisorin päässä. Minkään muun palvelun tai tahon kanssa ei ole ongelmia ja Office365 toimii täysin standardilla tavalla.
Ensimmäinen epäonnistunut lähetys tapahtui meillä 27.10. ja silloin tuli ihan virallinen toimitusvirhe-raportti takaisin 29.10. Sähköposti on selvästi siirtynyt Visman postipalvelimien puolelle mutta [email protected] vastaanottajaa ei ole löytynyt. Tämän jälkeen ei ole tullut toimitusvirhe-raportteja, joka viittaa siihen, että sähköposti menee perille mutta sen käsittelyn myöhemmissä vaiheissa on vikaa.
Delivery has failed to these recipients or groups:
[email protected]
([email protected])
Several
attempts to deliver your message were unsuccessful and we stopped trying. It
could be a temporary situation. Try to send your message again later.
Diagnostic
information for administrators:
Generating
server: viteedg031.datakraftverk.no
Receiving server: viteedg031.datakraftverk.no
[email protected]
10/29/2022 2:07:59 AM - Server at viteedg031.datakraftverk.no returned '550
5.4.300 Message expired -> 451 4.4.395 Target host responded with error.
-> 454 4.7.0 Temporary authentication failure'
10/20/2022 6:16:36 PM - Server at vitembx030.datakraftverk.no (10.55.10.30)
returned '451 4.4.395 Target host responded with error. -> 454 4.7.0
Temporary authentication failure'
Eeropekka Hakkarainen
27.10.2022 5:48 pm
Menee ehkä hieman ohi aiheen mutta miksi liiteaineistot pitää tuoda näinkin vanhalla tavalla järjestelmään, eli lähettämällä "itselleen" sähköpostia. Eikö drag-n-drop olisi paljon kätevämpi. Laskun liitteissä tämä jo onnistuu.