Aloita uusi aihe

Milla Hiltunen

*Ratkaistu* Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille

26-10-2022 4:10 pm tekijä Milla Hiltunen

Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.



Päivitys 11.11.2022


Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.


Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

----------


Päivitys 9.11.2022


Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja. 



E

Eeropekka Hakkarainen

27-10-2022 5:48 pm tekijä Eeropekka Hakkarainen

Menee ehkä hieman ohi aiheen mutta miksi liiteaineistot pitää tuoda näinkin vanhalla tavalla järjestelmään, eli lähettämällä "itselleen" sähköpostia. Eikö drag-n-drop olisi paljon kätevämpi. Laskun liitteissä tämä jo onnistuu.

R

Robert Sjöblad

28-10-2022 10:27 am tekijä Robert Sjöblad

Milloin tämä saadaan kuntoon?

Milla Hiltunen

28-10-2022 1:19 pm tekijä Milla Hiltunen

Hei Eeropekka! 


Tositteille liite on myös mahdollista lisätä raahaamalla tiedosto sivupalkkiin, mutta liitteiden lisääminen tositteella vaatii KP-roolin. 


Terveisin, Milla / Netvisor

Milla Hiltunen

28-10-2022 1:20 pm tekijä Milla Hiltunen

Hei Robert! 


Valitettavasti aikataulua korjaukselle ei ole vielä antaa. Päivitämme tiedotetta, kun asiasta on lisätietoja.


Terveisin, Milla / Netvisor

S

Salla Tossavainen

30-10-2022 6:42 pm tekijä Salla Tossavainen

Tuleeko näille asiakkaille tästä nyt joku virheviesti tms vai mistä voi tietää kuuluuko siihen joukkoon jonka aineistot eivät mene perille?

M

Merja Perälä

01-11-2022 4:14 pm tekijä Merja Perälä

Joko tähän on näköpiirissä ratkaisua? Aika onnetonta kun osa laskuista menee läpi ja osa ei ja tieto tulee viiveellä epäonnistuneista yrityksistä. 


S

Susanne Suna

02-11-2022 9:53 am tekijä Susanne Suna

Vielä ei näköjään toimi, kun itselläni oma tiedosto ei mennyt eteenpäin ja samalla asiakkaani myös laittoi viestiä, että eivät mene..

p

peteaa

02-11-2022 4:59 pm tekijä peteaa

Ei toimi täälläkään. Maanantaina eScaniin lähetetyistä tulee nyt n. 2vrk jälkeen paluuviestejä, että ei mene perille.

J

Jyri Vahter

03-11-2022 9:59 am tekijä Jyri Vahter

Ei toimi. Pikaista korjausta odotetaan.

S

Susanne Suna

04-11-2022 11:07 am tekijä Susanne Suna

Onko mahdollisesti mitään tietoa, että koska tämä olisi kunnossa? Varsinkin kk:n vaihteessa siirtyvä materiaalimäärä on ko. osoitteen kautta suurehko, joten alkaa sähköpostit "täyttymään" käsiteltävistä materiaaleista.

Toivoisin todella pikaista korjausta!


4 henkilöä tykkää tästä
M

Marjo

08-11-2022 2:23 pm tekijä Marjo

Ongelma toistuu edelleen ainakin meillä. Satunnaisesti jokin liite pääsee läpi mutta valtaosa ei. Meillä tulee ulkomaiset ostolaskut sähköpostilla ja olemme ne luoneet aina eScanin kautta. Oliko tähän jokin kiertokeino?

K

Kimmo Hedman

08-11-2022 7:17 pm tekijä Kimmo Hedman

Täällä samaa ongelma, me vaihdoimme omat sähköpostit pari kk sitten toimimaan Microsoftin Office365 kautta jonka kautta nuo liitteet koittaa lähteä Netvisorille, olisiko tässä yhdistävä tekijä, onko muilla myös Office365 käytössä ?


1 henkilö tykkää tästä
p

peteaa

09-11-2022 8:16 am tekijä peteaa

Meillä on tuo M365 ja ongelmia on ollut... pitääkin katsoa jos liitteet menisi paremmin läpi toisen sähköpostipalvelun kautta.

M

Marjo

09-11-2022 8:29 am tekijä Marjo

Meillä myös Office365 käytössä mutta epäilen vahvasti, että ongelma on vain ja ainoastaan Netvisorin päässä. Minkään muun palvelun tai tahon kanssa ei ole ongelmia ja Office365 toimii täysin standardilla tavalla.

Ensimmäinen epäonnistunut lähetys tapahtui meillä 27.10. ja silloin tuli ihan virallinen toimitusvirhe-raportti takaisin 29.10. Sähköposti on selvästi siirtynyt Visman postipalvelimien puolelle mutta escan@netvisor.fi vastaanottajaa ei ole löytynyt. Tämän jälkeen ei ole tullut toimitusvirhe-raportteja, joka viittaa siihen, että sähköposti menee perille mutta sen käsittelyn myöhemmissä vaiheissa on vikaa.

Delivery has failed to these recipients or groups:

escan@netvisor.fi (escan@netvisor.fi)
Several attempts to deliver your message were unsuccessful and we stopped trying. It could be a temporary situation. Try to send your message again later.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: viteedg031.datakraftverk.no
Receiving server: viteedg031.datakraftverk.no

escan@netvisor.fi
10/29/2022 2:07:59 AM - Server at viteedg031.datakraftverk.no returned '550 5.4.300 Message expired -> 451 4.4.395 Target host responded with error. -> 454 4.7.0 Temporary authentication failure'
10/20/2022 6:16:36 PM - Server at vitembx030.datakraftverk.no (10.55.10.30) returned '451 4.4.395 Target host responded with error. -> 454 4.7.0 Temporary authentication failure'

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin