SISÄLTÖ
- Mitä minulta laskutetaan?
- Mitä ajanjaksoa lasku koskee?
- Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
- Milloin liikevaihtoluokka päivitetään?
- Kuinka voin vaihtaa palvelupakettia?
- Miten irtisanon Netvisor-palvelun?
- Miten voin sopia maksusuunnitelman laskulleni?
- Sain perintäkirjeen, mitä teen?
- Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?
Mitä minulta laskutetaan?
Veloitusperusteita voit tarkastella kootusti osiosta Veloitusperusteet tai voit kysyä niistä tarkemmin AI-apulaiseltamme Vispertiltä, joka löytyy sivun oikeasta alalaidasta puhekupla-kuvakkeesta.
Voit myös Haku -toiminnolla etsiä lisätietoa Netvisor-palvelun toiminnallisuuksista. Täältä löydät Netvisor yritys- ja käyttäjävalikon ohjeen: Navigointi käyttöliittymässä.
Reklamaatiotilanteessa voit ottaa yhteyttä suoraan Netvisorin laskutustiimiin
Mitä ajanjaksoa lasku koskee?
Näet ajanjakson laskun "viitteemme" -kentästä.
Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
Laskulle muodostunut ylisuoritus kohdistetaan automaattisesti tuleville Netvisor-palvelulaskuille. Tämä ei aiheuta teille toimenpiteitä. Jos kuitenkin kyseessä on esimerkiksi tilanne, jossa olette maksaneet ylisuorituksen viimeiselle laskullenne eikä enempää laskuja ole tarkoitus saapua teille niin rahanpalautus onnistuu seuraavilla ohjeilla:
Rahanpalautusta varten tarvitsemme vahvistuksen pankkitilistänne. Pankkitilin vahvistuksen tulee olla pankin vahvistuskirje tai kuvakaappaus tiliotteen yläosasta, jossa näkyy pankin viralliset tiedot sekä yrityksen tiedot ja pankkitilin numero. Vahvistuksen tulee siis olla kolmannelta osapuolelta. Pyydämme vahvistuksen ilmoitetun tilinumeron omistajasta jokaisen meille tulevan rahanpalautuspyynnön yhteydessä. Käytännöllämme haluamme varmistaa, että rahat palautetaan oikealle sopimuskumppanillemme. Tarkoitus on turvata molempien osapuolien varoja läpinäkyvällä toiminnalla. Toivomme, että ymmärrätte pyyntömme perustuvan haluun toimia vastuullisesti ja toimitatte pyytämämme vahvistuksen.
Milloin liikevaihtoluokka päivitetään?
Liikevaihtoluokan päivittämiseen liittyen sopimusehtojemme (4 Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet) mukaisesti Asiakaskohtaiset liikevaihtoluokat tarkistetaan vuosittain tilinpäätöksen vahvistamisen jälkeen ja veloitusten muutokset tehdään siitä lähtien, kun Visma on saanut tiedon uudesta vahvistetusta Asiakkaan liikevaihdosta. Liikevaihdon ilmoittaminen on asiakkaan vastuulla.
Kuinka voin vaihtaa palvelupakettia?
Paketin vaihdon voi helposti tehdä Netvisor Storen kautta. Täältä löydät Netvisor Storea käsittelevän ohjeen: Netvisor Store.
Miten irtisanon Netvisor-palvelun?
Netvisor-palvelusopimus tulee irtisanoa Netvisor Storesta (oikea yläkulma) Palveluiden hallinta -painikkeesta avautuvalta sivulta. Irtisano Netvisor-palvelusopimus -painikkeesta lähtee irtisanomispyyntö Visma Solutions Oy:lle ja pyyntö käsitellään manuaalisesti. Sulkemispyynnön voi tehdä käyttäjähallitsija-oikeuksilla. Lisää irtisanomisesta ja sen vaiheista voitte lukea täältä: Netvisor-palvelusopimuksen irtisanominen.
Miten voin sopia maksusuunnitelman laskulleni?
Ennen laskun eräpäivää voit olla yhteydessä Netvisorin laskutustiimiin maksusuunnitelman sopimiseksi. Huomaathan, että jos laskun eräpäivä on jo mennyt, lasku on siirtynyt yhteistyökumppanimme Visma Amili Oy:n perintäpalveluun, jolloin maksuajasta tulee sopia suoraan heidän kanssaan.
Sain perintäkirjeen, mitä teen?
Perintään liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Netvisorin laskutustiimiin . Käsittelemme laskun sisältöä ja tilaustasi koskevat reklamaatiot ja tarvittaessa saat meiltä kopiot alkuperäisistä laskuista. Voit olla yhteydessä myös suoraan perintäyhtiö Visma Amiliin.
Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?
Fuusiotilanteissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, tuki.netvisor@visma.com, toimittaaksesi kaupparekisteriotteen sulautumisesta.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback