Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?

Laskulle muodostunut ylisuoritus kohdistetaan automaattisesti tuleville Netvisor-palvelulaskuille. Tämä ei aiheuta teille toimenpiteitä. 

Mitä minulta laskutetaan?

Veloitusperusteita voit tarkastella kootusti osiosta Netvisor-palvelulaskutus>Veloitusperusteet

Voit myös Haku toiminnolla etsiä lisätietoa Netvisor-palvelun toiminnallisuuksista täältä.

Milloin liikevaihtoluokka päivitetään?

Liikevaihtoluokan päivittämiseen liittyen sopimusehtojemme (4 Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet) mukaisesti Asiakaskohtaiset liikevaihtoluokat tarkistetaan vuosittain tilinpäätöksen vahvistamisen jälkeen ja veloitusten muutokset tehdään siitä lähtien, kun Visma on saanut tiedon uudesta vahvistetusta Asiakkaan liikevaihdosta. Liikevaihdon ilmoittaminen on asiakkaan vastuulla.

Kuinka voin vaihtaa palvelupakettia?

Paketin vaihdon voi helposti tehdä Netvisor Storen kautta. Ohjeet tähän löydät täältä.

Miten irtisanon Netvisor-palvelun? 

Netvisor-palvelusopimus tulee irtisanoa Netvisor Storesta (oikea yläkulma) Palveluiden hallinta -painikkeesta avautuvalta sivulta. Irtisano Netvisor-palvelusopimus -painikkeesta lähtee irtisanomispyyntö Visma Solutions Oy:lle ja pyyntö käsitellään manuaalisesti. Sulkemispyynnön voi tehdä käyttäjähallitsija-oikeuksilla. Lisää irtisanomisesta ja sen vaiheista voitte lukea täältä: Netvisor-palvelusopimuksen irtisanominen.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.