Netvisor Chat on online-yhteydenottokanava asiantuntijoihimme ja toimii muiden online-palvelukanaviemme: sähköpostin ja tukiportaalin rinnalla. Netvisor Chat on tällä hetkellä käytössä tilitoimistoilla sekä suora-asiakkailla.

Chat on tarkoitettu nopeiden välitöntä apua vaativien asioiden ratkaisukanavaksi. Jos ongelmasi on hyvin laaja tai se ei ole kiireellinen, on sähköposti tai tukiportaalin kautta luotava tiketti parempi tapa asian ratkaisemiseksi.

Chat keskustelun aloitus

Varmista ensimmäiseksi, että olet sallinut ponnahdusikkunat selaimessasi. Aloittaaksesi keskustelun asiantuntijamme kanssa, paina Netvisorin yläpalkista "Chat" ja "Avaa Chat" -painiketta ollessasi kirjautunut Netvisoriin. Chat on näkyvillä, kun Chat on käytössä perusyrityksessäsi.

Chat avautuu omaan ikkunaansa. Valitse keskustelun aihealue ja aloita keskustelu asiantuntijamme kanssa kirjoittamalla ensimmäinen viesti. Huomaathan, että heti ensimmäiseen viestiin kannattaa kirjoittaa koko ongelma ja tarvittavat lisätiedot, kuten se mistä yrityksestä olet yhteydessä. Näin säästät sekä asiantuntijoimme, että omaa aikaasi. 

Voit liittää keskusteluun liitetiedostoja valitsemalla tiedoston omalta tietokoneeltasi ja vetämällä sen suoraan keskusteluun tai klikkaamalla paperiliittimen kuvasta tekstikentän oikeasta reunasta. 

Ilmoitusasetukset

Kun olet lähettänyt ensimmäisen viestisi, tulee sinulle kysymys ilmoituksien hyväksynnästä. Hyväksymällä ilmoitukset, saat ilmoituksen uusista viestistä ja näin nopeutat asiasi käsittelyä. Chat on tarkoitettu nopeaan kommunikaatioon ja siksi chat suljetaan, mikäli keskustelu ei ole ollut aktiivinen yli 10 minuuttiin asiakkaan puolelta.

Mikäli et saa ilmoitusasetuksiin liittyvää kysymystä, etkä saa ilmoitusta uusista viesteistä, poistamalla välimuistin ja evästeet, voit määrittää ilmoitusasetuksesi uudelleen. Myös selaimen asetuksista saat määritettyä ilmoitusasetuksia.

Chatin lopettaminen sekä asiakaspalaute

Kun chat on asiantuntijan puolelta suljettu, voit antaa palautetta kertomalla olitko tyytyväinen saamaasi palveluun ja arvostelemalla chatin tähdillä. Saat myös sähköpostiisi asiakaspalautekyselyn, kun tukipyyntösi on ratkaistu. Antamalla palautetta autat kehittämään palveluamme.

Voit itse sulkea chatin sulkemalla chat-sivun. Kun chat on päättynyt, lähetetään sinulle kopio käydystä chat-keskustelusta.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.