Koulutus- ja tukipalvelut

Olemme tuotteistaneet satojen Netvisor-käyttöönottojen kautta kertyneen osaamisemme koulutus- ja tukipalveluiksi.
Tarvitsetko apua? – Help Desk auttaa

Taloushallinnon Help Desk avustaa yrityksiä, ammatinharjoittajia ja yhteisöjä hoitamaan lakisääteiset velvoitteensa oikein ja tehokkaasti Netvisor-työkalun avulla. Osaamisemme ei rajoitu pelkästään ohjelmistoon, vaan otamme kantaa nimenomaan kirjanpidollisiin kysymyksiin.

Taloushallinnon Help Desk on tarvittaessa valtuutusmenettelyn kautta yhteydessä suoraan yrityksesi tietoihin Netvisorissa, joten voimme neuvonnan lisäksi myös käytännössä toteuttaa asioita.
Koulutuspalvelut

Järjestämme Netvisorin käyttökoulutusta sekä avoimena yleisenä käyttökoulutuksena ennalta julkaistun kalenterin mukaisesti että yrityskohtaisena räätälöitynä koulutuksena.

Kysy lisää ja varaa koulutus Help Deskistä.

Puhelinpalvelu: 010 397 6702 (klo 9-16)

Sähköposti:helpdesk @ talousverkko.fi

Käyttöönottopalvelut

Netvisorin tehokkaaseen käyttöönottoon liittyy usein erityiskysymyksiä kuten nykyisten järjestelmien integroiminen Netvisoriin ja Netvisorin ominaisuuksien tehokas soveltaminen.

Käyttöönoton yhteydessä on hyvä tilaisuus käydä myös nykyiset järjestelmät ja toimintatavat läpi. Annamme satojen Netvisor-käyttöönottojen osaamisen mielellämme käyttöösi.

Kysy lisää myyntipalvelustamme, p. 010 397 6703, myynti @ talousverkko.fi

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.