Jag har betalat fakturan två gånger, vad gör jag?
Överbetalningen på fakturan tillämpas automatiskt på framtida Netvisor-tjänstefakturor. Detta kräver inga åtgärder från er sida.
Vad faktureras jag för?
Du kan granska debiteringsgrunderna i avsnittet Netvisor-tjänstefakturering>Debiteringsgrunder
Du kan också använda Haku -funktionen för att söka mer information om Netvisor-tjänstens funktioner. Här hittar du instruktioner för Netvisor företags- och användarmenyn: Navigering i gränssnittet.
När uppdateras omsättningsklassen?
Enligt våra avtalsvillkor (4 Kundens rättigheter och skyldigheter) granskas kundspecifika omsättningsklasser årligen efter att bokslutet har bekräftats, och ändringar i debiteringar görs från och med det att Visma har fått information om kundens nya bekräftade omsättning. Det är kundens ansvar att rapportera omsättningen.
Hur kan jag byta tjänstepaket?
Du kan enkelt byta paket via Netvisor Store. Här hittar du instruktioner om Netvisor Store: Netvisor Store.
Hur säger jag upp Netvisor-tjänsten?
Netvisor-tjänsteavtalet ska sägas upp via Netvisor Store (uppe till höger) från sidan som öppnas med knappen Tjänstehantering. En uppsägningsbegäran skickas till Visma Solutions Oy via knappen Säg upp Netvisor-tjänsteavtalet och begäran behandlas manuellt. Uppsägningsbegäran kan göras med administratörsrättigheter. Mer om uppsägningen och dess steg kan du läsa här: Uppsägning av Netvisor-tjänsteavtalet.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedback