Denna hjälp beskriver hur utökad produkthantering kan inaktiveras och hur denna förändring påverkar användningen av tjänsten. När utökad produkthantering (LTH) inaktiveras, får användaren först ett varningsfönster som beskriver förändringens effekter, och användaren ombeds att bekräfta detta meddelande innan tjänsten slutligen inaktiveras.
Utökad produkthantering inaktiveras om företaget väljer ett annat tjänstepaket än Premium-paketet. Paketet kan bytas i Netvisor Store. Tjänsten stängs av omedelbart och företaget får tillgång till vanlig produkthantering.
Saker att beakta vid inaktivering av utökad produkthantering
Följande saker förloras när LTH inaktiveras (och tidigare skapade återställs inte, även om LTH aktiveras igen):
- Produktgruppshierarki
- Grupperingskriterier
- Produktbilder (gäller inte bilagor sparade bakom produkten)
- Produktreferenser
- Modellstrukturer + Egenskaper och deras värden
- Sammanställda produktstrukturer
- Språköversättningar
- Kundspecifika priser
Nyckelord: utökad produkthantering
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedback