Denna hjälp beskriver hur utökad produkthantering kan inaktiveras och hur denna förändring påverkar användningen av tjänsten. När utökad produkthantering (LTH) inaktiveras, får användaren först ett varningsfönster som beskriver förändringens effekter, och användaren ombeds att bekräfta detta meddelande innan tjänsten slutligen inaktiveras.

Utökad produkthantering inaktiveras om företaget väljer ett annat tjänstepaket än Premium-paketet. Paketet kan bytas i Netvisor Store. Tjänsten stängs av omedelbart och företaget får tillgång till vanlig produkthantering.

Saker att beakta vid inaktivering av utökad produkthantering

Följande saker förloras när LTH inaktiveras (och tidigare skapade återställs inte, även om LTH aktiveras igen):

  1. Produktgruppshierarki
  2. Grupperingskriterier
  3. Produktbilder (gäller inte bilagor sparade bakom produkten)
  4. Produktreferenser
  5. Modellstrukturer + Egenskaper och deras värden
  6. Sammanställda produktstrukturer
  7. Språköversättningar
  8. Kundspecifika priser

 

 

Nyckelord: utökad produkthantering

Denna artikel har översatts med hjälp av ett AI-baserat översättningsverktyg. Innehållet eller formuleringen i dessa instruktioner kan avvika från dem i andra instruktioner eller i programvaran.


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.