Tässä ohjeessa neuvotaan, kuinka luoda ja hallinnoida asiakasryhmiä Netvisorissa. Opastetaan myös, miten lisätä ja nimetä uusia asiakasryhmiä.
Asiakasryhmiä voi luoda ja hallinnoida Myynti > Asiakkaat > Asiakasryhmät -kautta.
Uusi asiakasryhmä lisätään "Lisää uusi asiakasryhmä"- toiminnosta. Asiakasryhmälle annetaan sopiva nimi ja tämän jälkeen painetaan "Tallenna".
Asiakasryhmän nimeä klikkaamalla avautuu seuraava näkymä:
Asiakasryhmän voi poistaa avaamalla sen ja painamalla poista. Poisto ei onnistu, jos asiakasryhmä sisältää asiakkaita. Asiakkaat pitää sitä ennen siirtää jonkun toisen ryhmän alle.
Avainsanat: Asiakasryhmät, asiakashallinta
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback