Tässä ohjeessa neuvotaan, kuinka luoda ja hallinnoida asiakasryhmiä Netvisorissa. Opastetaan myös, miten lisätä ja nimetä uusia asiakasryhmiä.

Asiakasryhmiä voi luoda ja hallinnoida Myynti > Asiakkaat > Asiakasryhmät -kautta.

Uusi asiakasryhmä lisätään "Lisää uusi asiakasryhmä"- toiminnosta. Asiakasryhmälle annetaan sopiva nimi ja tämän jälkeen painetaan "Tallenna".

Asiakasryhmän nimeä klikkaamalla avautuu seuraava näkymä:


Asiakasryhmän voi poistaa avaamalla sen ja painamalla poista. Poisto ei onnistu, jos asiakasryhmä sisältää asiakkaita. Asiakkaat pitää sitä ennen siirtää jonkun toisen ryhmän alle. 


Avainsanat: Asiakasryhmät, asiakashallinta



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.