1. Tarkista palvelupaketti

  • Varmista, että sinulla on Professional-, tai Palkat-paketti ohjelmistorajapinnan käyttöä varten.  Netvisor Storesta voit vaihtaa yrityksen palvelupakettia tai ottaa käyttöösi laajennuksia tai lisäpalveluita. 
  • Basic- ja Core-paketit sallivat Netvisor Storen laajennokset, Finvoice-laskuaineiston tuonnin ja Älykkäät Excel -lomakkeet.

2. Huomioi transaktiomaksut

  • Liitteellisen tositteen, ostolaskun ja eScan-dokumentin tuonti ovat transaktiomaksullisia resursseja.
  • Muiden rajapintaresurssien käyttö sisältyy pakettien kuukausihinnoitteluun.
  • Ohjelmistorajapintapalvelun hinnoittelu

3. Suunnittele käyttöönottoprosessi integraatiokumppanin kanssa.

  • Integraation näkökulmasta Netvisor / Visma on rajapinnan osalta passiivinen osapuoli, integraatiokumppani vastaa mahdollisista muutoksista integraation tekniseen toteutukseen.
  • Alla kuvatut integraation käyttöönoton toimenpiteet asiakas voi tehdä Netvisorissa omatoimisesti. Integraation käyttöönotto ei siis edellytä Netvisorin teknisen tuen toimenpiteitä.
  • Erityisesti mikäli sama integraatio on tulossa jatkossa käyttöön useammille asiakkaille, integraatiokumppanin tulee laatia asiakkaille ohjeistus integraation käyttöönottoon. Apuna voi käyttää alla olevia ohjeita.

4. Salli rajapintaresurssit

  • Aktivoi Netvisor-ympäristössäsi ohjelmistorajapintapalvelu.
  • Mene Yritysvalikkoon ja valitse "Rajapintaresurssien oikeudet".
  • Tarkempi ohje löytyy tästä linkistä.

5. Luo käyttäjäkohtaiset ohjelmistorajapintatunnukset

  • Siirry Yritysvalikko ➔ Ohjelmistorajapinta ja tunnisteet.
  • Valitse ”Luo uusi rajapintatunnus”.
  • Toimita käyttäjätunniste ja avain integraation toteuttajalle.
  • Tarkempi ohje löytyy tästä linkistä.

6. Integraatiokumppani toimittaa käyttöoikeusavaimen

  • Käytä tätä avainta integraation sallimiseen Netvisorissa.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.