1. Tarkista palvelupaketti
- Varmista, että sinulla on Professional-, tai Palkat-paketti ohjelmistorajapinnan käyttöä varten. Netvisor Storesta voit vaihtaa yrityksen palvelupakettia tai ottaa käyttöösi laajennuksia tai lisäpalveluita.
- Basic- ja Core-paketit sallivat Netvisor Storen laajennokset, Finvoice-laskuaineiston tuonnin ja Älykkäät Excel -lomakkeet.
2. Huomioi transaktiomaksut
- Liitteellisen tositteen, ostolaskun ja eScan-dokumentin tuonti ovat transaktiomaksullisia resursseja.
- Muiden rajapintaresurssien käyttö sisältyy pakettien kuukausihinnoitteluun.
- Ohjelmistorajapintapalvelun hinnoittelu
3. Suunnittele käyttöönottoprosessi integraatiokumppanin kanssa.
- Integraation näkökulmasta Netvisor / Visma on rajapinnan osalta passiivinen osapuoli, integraatiokumppani vastaa mahdollisista muutoksista integraation tekniseen toteutukseen.
- Alla kuvatut integraation käyttöönoton toimenpiteet asiakas voi tehdä Netvisorissa omatoimisesti. Integraation käyttöönotto ei siis edellytä Netvisorin teknisen tuen toimenpiteitä.
- Erityisesti mikäli sama integraatio on tulossa jatkossa käyttöön useammille asiakkaille, integraatiokumppanin tulee laatia asiakkaille ohjeistus integraation käyttöönottoon. Apuna voi käyttää alla olevia ohjeita.
4. Salli rajapintaresurssit
- Aktivoi Netvisor-ympäristössäsi ohjelmistorajapintapalvelu.
- Mene Yritysvalikkoon ja valitse "Rajapintaresurssien oikeudet".
- Tarkempi ohje löytyy tästä linkistä.
5. Luo käyttäjäkohtaiset ohjelmistorajapintatunnukset
- Siirry Yritysvalikko ➔ Ohjelmistorajapinta ja tunnisteet.
- Valitse ”Luo uusi rajapintatunnus”.
- Toimita käyttäjätunniste ja avain integraation toteuttajalle.
- Tarkempi ohje löytyy tästä linkistä.
6. Integraatiokumppani toimittaa käyttöoikeusavaimen
- Käytä tätä avainta integraation sallimiseen Netvisorissa.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback