Saat päivitettyä laskutusosoitteen helposti itse Netvisorissa Yritysvalikko > Netvisor Store > Netvisor-palvelun laskutus -sivulta.
Kokeile ensin tyhjentää selaimessi välimuisti, evästeet sekä historiatiedot ja käynnistä selain tämän jälkeen uudelleen. Varmistathan myös, että käytössäsi on selaimen viimeisin versio. Voit myös kokeilla kirjautumista ja Netvisorin käyttöä toisella selaimella. Jos ongelma jatkuu, voit kokeilla myös kirjautumista toiseen sähköiseen asiointipalveluun verkkopankkitunnuksillasi (esim. vero.fi).
Katso-tunnistautuminen poistuu 31.12.2020. Netvisorissa Katso-tunnistautuminen tullaan loppuvuoden aikana korvaamaan varmenteella. Lue lisää varmenteen hakemiseen ja käyttöön liittyen tiedotteestamme Communityssä.
Rekisteröitymällä ja kirjautumalla Netvisor-tukiportaaliin, voit luoda ja seurata uuden tukipyynnön matkaa reaaliaikaisesti sekä päivittää olemassa olevia tukipyyntöjä. Tukiportaalista pystyt myös tarkastelemaan vanhoja tukipyyntöjäsi.
Tukeen yhteydessä olemalla voidaan käyttäjälle laittaa päälle asetus, jolloin käyttäjä näkee kaikki yrityksen tukipyynnöt kaikilta yrityksen käyttäjiltä.
Tilannehuoneesta näet akuutit asiat
Communitysta löydät päivän polttavimmat kysymykset ja voit jättää meille kehitysideoita
Haluatko tehostaa ajankäyttöäsi? Syvennä osaamistasi kouluttautumalla
Asiantuntijapalveluiden aukioloajat:
Online-palvelut: Ma-Pe 8-16