Onko rahanpesulain velvoitteet jo hanskassa? Varmista, ettei kycci osu tuulettimeen - laita nyt KYC-prosessisi kuntoon!

Aloita uusi aihe
Häiriö OmaSP:n maksujen maksupalautteissa

Tietoomme on tullut häiriö, jonka seurauksena osa OmaSP:n tileiltä tehtyjen maksujen maksupalautteista ei tullut perille Netvisoriin. Häiriö on nyt korjattu, mutta sen vuoksi maksut saattoivat jäädä veloittumatta tililtä, eikä siitä tullut virhepalautetta Netvisoriin. Häiriön vuoksi osa ostolaskuista, tilisiirroista tai muista maksuista jäi maksupalvelussa -tilaan, eivätkä ne kuittaantuneet maksetuiksi. 


Mikäli OmaSP:n tililtä maksetut maksut ovat jääneet maksupalvelussa -tilaan Netvisorissa, niin ole ensin yhteydessä pankkiin (OmaSP/Samlink) ja varmista maksujen tilanne sieltä.

  • Jos maksut ovat veloittuneet tililtä, niin kirjaa maksut laskuille käsin. Ohje: Manuaalisen maksukirjauksen lisääminen laskulle
  • Jos kyse on tililtä veloittuneesta, mutta maksupalvelussa -tilaan jääneestä tilisiirrosta, niin ole yhteydessä Netvisorin asiakaspalveluun (tuki.netvisor@visma.com) tilisiirron kuittaamiseksi
  • Jos maksut eivät ole veloittuneet tililtä eräpäivänä, niin ole yhteydessä Netvisorin asiakaspalveluun (tuki.netvisor@visma.com) maksujen käsittelemiseksi.


We have been noticed a issue whereby some payment confirmations for payments made from OmaSP accounts did not reach Netvisor. The issue has now been fixed, but as a result, some payments may not have been debited from company's account and no error message was sent to Netvisor. Due to the issue, some purchase invoices, bank transfers, or other payments remained in the payment service status and have not been updated as paid. 


If payments made from company's OmaSP account have remained in the payment service status in Netvisor, please first contact your bank (OmaSP/Samlink) to check the status of the payments.

  • If the payments have been debited from company's account, please add the payments manually on the invoices. Instruction: Adding a manual payment entry to an invoice
  • If the bank transfer has been debited from company's account but remains in the payment service status, please contact Netvisor customer service (tuki.netvisor@visma.com) to handle the account transfer
  • If the payments have not been debited from company's account on the due date, please contact Netvisor customer service (tuki.netvisor@visma.com) to handle the payments.
Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu