Starta ett nytt ämne

Milla Hiltunen

Visma

*Ratkaistu* Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille

26-10-2022 4:10 pm tekijä Milla Hiltunen

Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.



Päivitys 11.11.2022


Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.


Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

----------


Päivitys 9.11.2022


Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja. 



P

Petri Ahonen

02-11-2022 4:59 pm tekijä Petri Ahonen

Ei toimi täälläkään. Maanantaina eScaniin lähetetyistä tulee nyt n. 2vrk jälkeen paluuviestejä, että ei mene perille.

J

Jyri Vahter

03-11-2022 9:59 am tekijä Jyri Vahter

Ei toimi. Pikaista korjausta odotetaan.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar