Hei,
Mitä muuta tunnistautumistapaa voi käyttää? Minulla on ainoastaan S-pankki pankkina eikä ole mobiilivarmennetta.
S-pankin sähköisessä tunnistautumisessa on havaittu ongelmia, joita tutkitaan parhaillaan. Käytättehän jotain toista tunnistautumistapaa kirjautuessanne Netvisoriin.
Päivitämme tiedotetta asian edetessä.
Päivitys 10:15
Telia tutkiaa asiaa tällä hetkellä.
Päivitys 11:45:
Telia on korjannut ongelman ja S-pankin tunnuksilla kirjautuminen onnistuu taas.
Problems have been detected with S-bank's electronic identification, which are currently being investigated. Please use other way of identification when logging into Netvisor.
We will update this post as the issue is making progress.
Update 10:15
Telia is currently investigating the matter.
Update 11:45:
Telia has fixed the problem and login via S-Pankki is working again.
Hei,
Mitä muuta tunnistautumistapaa voi käyttää? Minulla on ainoastaan S-pankki pankkina eikä ole mobiilivarmennetta.
Eve Tiainen
Netvisor tuki ✓
30.05.2023 9:16 am
Hei Heli,
mikäli mobiilivarmennetta ei ole ettekä ole ottaneet Netvisorin mobiilisovellusta käyttöönne, täytyy vain odottaa että saamme asiaan lisätietoja. Suosittelemme kirjautumiseen tuota Netvisor mobiilisovellusta, jotta vaihtoehtoisia kirjautumistapoja on tarvittaessa käytettävissä.