Aloita uusi aihe
*Ratkaistu* S-pankin sähköisessä tunnistautumisessa ongelmia

S-pankin sähköisessä tunnistautumisessa on havaittu ongelmia, joita tutkitaan parhaillaan. Käytättehän jotain toista tunnistautumistapaa kirjautuessanne Netvisoriin.


Päivitämme tiedotetta asian edetessä.


Päivitys 10:15

Telia tutkiaa asiaa tällä hetkellä.


Päivitys 11:45:

Telia on korjannut ongelman ja S-pankin tunnuksilla kirjautuminen onnistuu taas.



Problems have been detected with S-bank's electronic identification, which are currently being investigated. Please use other way of identification when logging into Netvisor.


We will update this post as the issue is making progress.


Update 10:15

Telia is currently investigating the matter.


Update 11:45:

Telia has fixed the problem and login via S-Pankki is working again.


H

Hei,


Mitä muuta tunnistautumistapaa voi käyttää? Minulla on ainoastaan S-pankki pankkina eikä ole mobiilivarmennetta.

Hei Heli,

mikäli mobiilivarmennetta ei ole ettekä ole ottaneet Netvisorin mobiilisovellusta käyttöönne, täytyy vain odottaa että saamme asiaan lisätietoja. Suosittelemme kirjautumiseen tuota Netvisor mobiilisovellusta, jotta vaihtoehtoisia kirjautumistapoja on tarvittaessa käytettävissä.


Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu