Starta ett nytt ämne
*Ratkaistu* OP:n tiliotteiden maksupalautteissa viivettä

Osuuspankin tiliotteiden maksupalautteissa on viivettä, jota tutkitaan parhaillaan. Päivitämme tiedotetta asian edetessä. 


Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.


----------------------------------------

There is a delay in the payment confirmations of the OP bank statements, which is currently being investigated. We will update this information as the matter progresses. 


We apologise for any inconvenience caused.

----------------------------------------


Päivitys 6.10. klo 12:30


Saimme tiedon, että OP:lla on häiritötilanne 5.10. maksupalautteiden käsittelyssä, ja vika on heillä tutkinnan alla. Tarkkaa korjausaikataulua heillä ei ole antaa.


We were informed that OP has a glitch in the processing of payment feedback on 5.10 and they are investigating the problem. They don't have an exact repair schedule to give. 



Päivitys 9.10. klo 10:30

OP toimittaa maksupalautteet takautuvasti. Päivitämme tiedotetta kun tämä on tehty.


OP will provide the payment feedback. We update this information when this is done.



Päivitys 10.10. klo 12:45:


Olemme selvittäneet asiaa yhdessä OP:n kanssa ja valitettavasti käyttäjien tulee kuitata 5.10. tiliotteiden tapahtumat käsin. Teknisistä syistä emme saa takautuvasti näitä maksupalautteita ajettua. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä työtä.


We have investigated the problem with OP and unfortunately, due to technical issues, we can't provide these payment feedbacks any more. Users have to process these payments manually. We apologise for any extra work this may cause.


T

Milloin ostolaskujen maksut päivttyvät maksetuksi?

OP ei osannut antaa tarkkaa aikataulua. Mahdollisesti parin pvän sisällä.

J

Hei, mistä löydän listauksen 5.10. tehdyistä maksuista? Saisiko tähän ohjeet ja käsin tapahtuvaan käsittelyyn.

Hei Jaana,

Voit hakea laskut rajaamalla ostolaskuluetteloa maksupvällä 5.10. Tämän pvän maksupalvelussa-tilaisille laskuille tulee tehdä manuaalinen maksu klikkaamalla ostolasku auki > Ostolaskun toiminnot> Näytä maksut> Lisää uusi maksusuoritus. Voit myös tarkistaa 5.pvän maksut esim Pankkiliikennenäkymästä (Ostot>Maksut>Pankkiliikennenäkymä>klikataan tilinumerosta maksunäkymä auki) tai katsoa suoraan verkkopankista maksetut laskut. Mikäli tarvitset tarkempaa opastusta tilanteeseesi, laitathan meille tukipyyntöä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com

H

Onko tämä häiriö jatkunut yhä?


Hei Hanna, 

häiriö koski vain tuota 5.10.2023 päivää. 


Maria/Netvisor tuki

H

Hei,

Mielestäni 12.10. ohjeessa on virhe, koska maksussa olevia ei näe hakemalla ostolaskuluettelosta maksupäivällä, vaan valitsemalla ruudun vasemmasta laidasta rastin ruutuun "Valitse näytettävät" -> "Maksussa olevat laskut". Tämä ainakin minulla oli ainoa toimiva keino.

Hei Hanna,

 
Pahoittelut ohjeistuksessa oli tosiaan virhe. Hyvä kun sait Maksupalvelussa-tilaiset laskut haettua.

K

Hei. Vieläkään ei ole tiliote oiennut 5.10 häiriöstä. Koskahan tämä  hoituu?

Hei Katja, 

käyttäjien tulee käsitellä 5.10.2023 tiliotteet manuaalisesti. Teknisistä syistä maksupalautteita ei saa ajettua takautuvasti. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä työtä. 


Maria/ Netvisor tuki

M

Vaillinaisen ohjeen avulla ei saanut tehtyä koko ketjua (maksun kirjaus, tiliotteelle kirjaus). Varsinkin näissä tilanteissa, joissa käyttäjä ei ole aiheuttanut virhetilannetta, olisi KAUHEAN kiva saada sellainen ohje, ettei tarvitse joka kerta raapia päätään, että millähän ihmeellä kaikki saa menemään oikein. Surkeaa toimintaa! 

Hei Markku,

Pahoittelut vaillinaista ohjeistustamme. Ongelmatilanteissa pyytäisimme laittamaan meille tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com, jotta voimme ohjeistaa yksityiskohtaisemmin. 

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu