Start a new topic

Eve Tiainen

Visma

*Ratkaistu* OP:n tiliotteiden maksupalautteissa viivettä

06-10-2023 10:10 am posted by Eve Tiainen

Osuuspankin tiliotteiden maksupalautteissa on viivettä, jota tutkitaan parhaillaan. Päivitämme tiedotetta asian edetessä. 


Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.


----------------------------------------

There is a delay in the payment confirmations of the OP bank statements, which is currently being investigated. We will update this information as the matter progresses. 


We apologise for any inconvenience caused.

----------------------------------------


Päivitys 6.10. klo 12:30


Saimme tiedon, että OP:lla on häiritötilanne 5.10. maksupalautteiden käsittelyssä, ja vika on heillä tutkinnan alla. Tarkkaa korjausaikataulua heillä ei ole antaa.


We were informed that OP has a glitch in the processing of payment feedback on 5.10 and they are investigating the problem. They don't have an exact repair schedule to give. 



Päivitys 9.10. klo 10:30

OP toimittaa maksupalautteet takautuvasti. Päivitämme tiedotetta kun tämä on tehty.


OP will provide the payment feedback. We update this information when this is done.



Päivitys 10.10. klo 12:45:


Olemme selvittäneet asiaa yhdessä OP:n kanssa ja valitettavasti käyttäjien tulee kuitata 5.10. tiliotteiden tapahtumat käsin. Teknisistä syistä emme saa takautuvasti näitä maksupalautteita ajettua. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä työtä.


We have investigated the problem with OP and unfortunately, due to technical issues, we can't provide these payment feedbacks any more. Users have to process these payments manually. We apologise for any extra work this may cause.


T

Tuula Jehkonen

09-10-2023 8:05 am posted by Tuula Jehkonen

Milloin ostolaskujen maksut päivttyvät maksetuksi?

Eve Tiainen

Visma

09-10-2023 10:39 am posted by Eve Tiainen

OP ei osannut antaa tarkkaa aikataulua. Mahdollisesti parin pvän sisällä.

J

Jaana Leppihalme

11-10-2023 2:23 pm posted by Jaana Leppihalme

Hei, mistä löydän listauksen 5.10. tehdyistä maksuista? Saisiko tähän ohjeet ja käsin tapahtuvaan käsittelyyn.

Eve Tiainen

Visma

12-10-2023 8:34 am posted by Eve Tiainen

Hei Jaana,

Voit hakea laskut rajaamalla ostolaskuluetteloa maksupvällä 5.10. Tämän pvän maksupalvelussa-tilaisille laskuille tulee tehdä manuaalinen maksu klikkaamalla ostolasku auki > Ostolaskun toiminnot> Näytä maksut> Lisää uusi maksusuoritus. Voit myös tarkistaa 5.pvän maksut esim Pankkiliikennenäkymästä (Ostot>Maksut>Pankkiliikennenäkymä>klikataan tilinumerosta maksunäkymä auki) tai katsoa suoraan verkkopankista maksetut laskut. Mikäli tarvitset tarkempaa opastusta tilanteeseesi, laitathan meille tukipyyntöä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com

H

Hanna Ruokonen

16-10-2023 12:41 pm posted by Hanna Ruokonen

Onko tämä häiriö jatkunut yhä?


M

Maria Saarinen

Visma

17-10-2023 10:34 am posted by Maria Saarinen

Hei Hanna, 

häiriö koski vain tuota 5.10.2023 päivää. 


Maria/Netvisor tuki

H

Hanna Syrjä

17-10-2023 12:58 pm posted by Hanna Syrjä

Hei,

Mielestäni 12.10. ohjeessa on virhe, koska maksussa olevia ei näe hakemalla ostolaskuluettelosta maksupäivällä, vaan valitsemalla ruudun vasemmasta laidasta rastin ruutuun "Valitse näytettävät" -> "Maksussa olevat laskut". Tämä ainakin minulla oli ainoa toimiva keino.

Eve Tiainen

Visma

17-10-2023 2:56 pm posted by Eve Tiainen

Hei Hanna,

 
Pahoittelut ohjeistuksessa oli tosiaan virhe. Hyvä kun sait Maksupalvelussa-tilaiset laskut haettua.

K

Katja Rantala

19-10-2023 2:07 pm posted by Katja Rantala

Hei. Vieläkään ei ole tiliote oiennut 5.10 häiriöstä. Koskahan tämä  hoituu?

M

Maria Saarinen

Visma

23-10-2023 8:54 am posted by Maria Saarinen

Hei Katja, 

käyttäjien tulee käsitellä 5.10.2023 tiliotteet manuaalisesti. Teknisistä syistä maksupalautteita ei saa ajettua takautuvasti. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä työtä. 


Maria/ Netvisor tuki

M

Markku Lauronen

24-10-2023 12:24 pm posted by Markku Lauronen

Vaillinaisen ohjeen avulla ei saanut tehtyä koko ketjua (maksun kirjaus, tiliotteelle kirjaus). Varsinkin näissä tilanteissa, joissa käyttäjä ei ole aiheuttanut virhetilannetta, olisi KAUHEAN kiva saada sellainen ohje, ettei tarvitse joka kerta raapia päätään, että millähän ihmeellä kaikki saa menemään oikein. Surkeaa toimintaa! 

Eve Tiainen

Visma

24-10-2023 1:02 pm posted by Eve Tiainen

Hei Markku,

Pahoittelut vaillinaista ohjeistustamme. Ongelmatilanteissa pyytäisimme laittamaan meille tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com, jotta voimme ohjeistaa yksityiskohtaisemmin. 

Login or Signup to post a comment