Onko tietoa, onko mobiilisovelluksen käyttöönotossa jotain häikkää Nordean pankkitunnuksilla? Meillä yhden asiakasyrityksen työntekijä yrittää ottaa mobiilisovellusta käyttöön, mutta ei vain onnistu (tapahtunut 6.5.2024).
Mobiilisovelluksen käyttöönotossa ei ole todennettuna tällä hetkellä häiriötä pankkitunnuksilla kirjautumisen osalta. Mikäli ongelma on vielä ajankohtainen ja itse mobiilisovelluksessa tulee virhettä niin pyytäisi sinua olemaan suoraan yhteydessä tukeemme sähköpostitse osoitteeseen: [email protected].
Nico Dyster
Netvisor tuki ✓
08.05.2024 10:37 am
Hei Kati,
kiitos viestistäsi.
Mobiilisovelluksen käyttöönotossa ei ole todennettuna tällä hetkellä häiriötä pankkitunnuksilla kirjautumisen osalta. Mikäli ongelma on vielä ajankohtainen ja itse mobiilisovelluksessa tulee virhettä niin pyytäisi sinua olemaan suoraan yhteydessä tukeemme sähköpostitse osoitteeseen: [email protected].
Mukavaa viikonjatkoa!